Gå til innhold

COD4 føles riktig, COD 5 føles riktig, COD 6 er det noe galt med


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+89234341

Brukernavnet mitt har jeg hatt på forskjellige steder i 10 år, og har ingenting med cod å gjøre. Forøvrig er det synd å se noen bli så opprørt over et spill at de må gå til personangrep, men det understreker egentlig bare den typen personer jeg snakket om i forrige post. Siden MW4 og MW5 er så mye bedre, burde det jo ikke være noe å klage over- da har du to spill å ta fatt på, mens de som foretrekker MW2 må slite med sitt ene.

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man går lei selv av gode spill, og cod5 var aldri et bra spill heller. Det at du klager på personangrep ser jeg på som ganske latterlig når du går til minst like hardt angrep på en gruppe mennesker i samfunnet. Siden jeg ikke har noen interesse av å havne i en av institusjonene dine synes jeg det givende å svare med samme mynt. Når du kommer valsende inn i en tråd og slenger drit og fordommer alle veier kan du ikke forvente annet enn at noen reagerer. Hvis du er av den oppfatning at du driver med saklig og god argumentasjon bør du virkelig lese igjennom det du skriver. Du er en fordomsfull tulling, og jeg elsker å være usaklig mot fordomsfulle tullinger.

 

Mvh Håkon

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Forskjell på personangrep og kritikk mot en gruppe mennesker viss lidelse ikke er en "mening", men en godkjent medisinsk lidelse det faktisk finnes institusjoner for.

 

Å fåreslå at du skulle institusjonaliseres ville vært personangrep. Å si at folk på det nivået av hardcore gaming ikke bør klage over at spillet er laget for mer normale folk, uten å si noe av hvem disse er, er ikke. Du tar deg farlig nær av uttalelsen, men det er dine egne meninger om spillingen din, ikke mine.

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Du kan ro så mye du bare vil, men faktum er at du antydet at "gamerz" burde legges inn på institusjoner. Jeg tar meg ikke veldig nær av dette, spesielt ettersom jeg ikke gamer lengre, og aldri har hatt en pc til 15k. Det jeg reagerer på er hvor ufattelig lite tolerant du er ovenfor mennesker som prioriterer andre ting når de skal spille enn deg. Det blir som om jeg skulle gått ut i media og si at alle medlemmene i et parti burde legges inn på institusjoner, bare fordi jeg stort sett er uenig med dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...