Gå til innhold

glemt passord vista


NeEeO

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg aner ikke hvordan man skal bruke opcrach.

 

Jeg prøvd det der med sikkermodus. Jeg tok ut batteriet til laptopen min også puttet det inn igjen og started pcen, da valgte jeg sikkermodus også laster den inn filer også når jeg kpmmer inn der man skal logge inn så skjer det ingenting.

Lenke til kommentar
Sikkerhetsmodus, da kan du forandre passordet. Trykk F8 mange ganger under oppstart. Kan være det er en annen knapp enn F8 på din laptop.

 

Når jeg starter maskinen så trykker jeg på F8 da kommer det opp en liste av valg, jeg velger sikkermodus også laster pcen in filene og starter. Hva skal jeg gjøre etter det??

Lenke til kommentar

Du skal ikke ha USB cd/dvd rom øverst.

 

Du skal ha CD/DVD Optiarc øverst (det er den innebygde cd/dvd romen i pc) sånn som du har i den videoen.

Men det ser ikke ut at den cden du har puttet i er rett, den må brennes slik at den kan bootes fra, pc skal nemlig starte opp fra cden , og ikke starte med Vista hvis det var rett.

Lenke til kommentar
Ok, trodde at det kanskje ikke var korrekt å gjøre det på den måten han hadde prøvd seg på , siden dataen bare bootet rett inn i windows.

 

Hvis det er riktig å ha CD/DVD Optiarc øverst skal CD plata boote. Hvis ikke har han ikke brent programmet på riktig måte.

 

så hvordan skal man brenne den på riktig måte slik at BIOS kan boote fra den? Har du ikke en video som viser?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...