Gå til innhold

BK: Vinterens mange slør


Anbefalte innlegg

Trær.

 

En kald vinterdag i romjulen var det tur ut i snøen da en samling trær åpenbarte seg på et jorde. Etter litt småarbeid med råfilen fjernet jeg litt skarphet hist og pist og endte opp med et resultat som jeg er mer eller mindre fornøyd. Godt nytt år!

 

post-50635-1262384311_thumb.jpg

Endret av theriksen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for kommentarer og kritikk så langt. Signaturen er naturligvis utelatt på print og i versjoner med større oppløsning.

 

...men jeg synes trærne blir litt "softe/uklare" i kantene? Jeg skal ikke påstå at bakgrunnen er redigert bort (ikke noe galt med det), men det ser sånn ut for meg.

 

Trærne er blitt gjort mer uskarpe i etterbehandlingen med vilje for å skape den spesielle atmosfæren, bakgrunnen er som den var på opptaksstedet, dog er kontrastene justert en liten smule gjennom kurververktøyet. Godt å høre at du likte det.

Lenke til kommentar
Trærne er blitt gjort mer uskarpe i etterbehandlingen med vilje for å skape den spesielle atmosfæren, bakgrunnen er som den var på opptaksstedet, dog er kontrastene justert en liten smule gjennom kurververktøyet. Godt å høre at du likte det.

 

Som sagt er bildet flott, og det er mulig at jeg mistet effekten ved at bildet var veldig lite på laptopen min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...