Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

dama mi "tar livet" av meg!


Gjest Aeneas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er to års forskjell og du påstår at det er pedofili? Ærlig talt, pedofili er før pubertet, som regel under 13 år.

 

Skal ikke starte noen pedo-diskusjon nå, men syns du det er OK at en jente på 15 blir pult av en 20 åring?

 

2 år er mye i dette tilfellet. Med tanke på hvor umoden denne jenta viser seg å være så tror jeg faktisk det er rundt 7 års forskjell på individene her :!:

Lenke til kommentar
Personlig så synes jeg folk burde holde seg til cirka samme aldersgruppe, [...]

 

Yeah man, enig :)

 

Men jeg leste posten til AvidGamer. Tunge og mektige ord det der og det bør overveies det han sier ja.

Bare gjør det slutt med henne enkelt å greit og hvis det kommer til selvmord (lol :rofl:) så får du bare snakke med familien hennes. Er faen meg ikke ditt problem at hun er mentalt ustabil

Lenke til kommentar
Det er to års forskjell og du påstår at det er pedofili? Ærlig talt, pedofili er før pubertet, som regel under 13 år.

 

Skal ikke starte noen pedo-diskusjon nå, men syns du det er OK at en jente på 15 blir pult av en 20 åring?

 

2 år er mye i dette tilfellet. Med tanke på hvor umoden denne jenta viser seg å være så tror jeg faktisk det er rundt 7 års forskjell på individene her :!:

Nei, for da er det under den seksuelle lavalder. Hvorfor tror du jeg ville syntes det var OK? Hvis jeg er 30 år og blir sammen med en på 20 som er mentalt som en 13 åring- er det pedofili? Ærlig talt.

 

 

 

Han har jo snakka med de?

Han har det. Noen bør følge litt mer med.

Lenke til kommentar
Gjest fortvilet18

Idag har e-mailen min stått stille kan man si. hun har ikke sendt meg noen e-poster :)

kansje hun begynner og skjønne at jeg ikke vil ha noe kontakt med henne slik hun er nå??

 

var ute og kjørte rundt her i bygden istad og hun stod med statoil da vi var der men da bare såg hun bort og ikke noe mer :)

Lenke til kommentar
Idag har e-mailen min stått stille kan man si. hun har ikke sendt meg noen e-poster :)

kansje hun begynner og skjønne at jeg ikke vil ha noe kontakt med henne slik hun er nå??

 

var ute og kjørte rundt her i bygden istad og hun stod med statoil da vi var der men da bare såg hun bort og ikke noe mer :)

Det er bra at hun har fått roet seg litt.

 

Men, det kan hende at hun har begynt å baksnakke deg istedetfor da..

Endret av greygenic
Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter

Hehe hun får sette ut så mye rykter hun vil om meg, det er ikke noe jeg bryr meg så mye om akkurat :p

men jeg vil faktisk si selv at jeg egentli har gjort dette ganske bra, men det er KUN takket får rådene jeg har fått her inne :)

Angrer ikke et sekund på valget. Føler meg FRI får første gang på flere månder :D

Lenke til kommentar

Dere må huske at det finnes to sider av en sak, og det gjelder garantert denne også. Hva vet vel vi om hvor ofte TS sendte sms til dama si, uten at hun måtte sende en først? Eller hvor ofte han tok iniativ til å møte henne.

 

Men det var bra det ble slutt, når han bryr seg såppass lite at han samme dag bare kan blokkere nummeret hennes og aldri vil høre fra henne igjen. Da var nok ikke forholdet noe å samle på, og jenta har det bedre som singel :)

Lenke til kommentar
[...] Men det var bra det ble slutt, når han bryr seg såppass lite at han samme dag bare kan blokkere nummeret hennes og aldri vil høre fra henne igjen. Da var nok ikke forholdet noe å samle på, og jenta har det bedre som singel

Jeg synes det også er gøy å finne på ting og late som det er fakta. Hva vet du om det? Om du hadde faktisk lest igjennom tråden så hadde du kanskje sett at han hadde all grunn til å slå opp og blokkere nummeret/mailen hennes. At det finnes flere sider av samme sak er sant, men det skal godt gjøres å beskytte det hun har gjort og sagt. Latterlig.

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter
Dere må huske at det finnes to sider av en sak, og det gjelder garantert denne også. Hva vet vel vi om hvor ofte TS sendte sms til dama si, uten at hun måtte sende en først? Eller hvor ofte han tok iniativ til å møte henne.

 

Men det var bra det ble slutt, når han bryr seg såppass lite at han samme dag bare kan blokkere nummeret hennes og aldri vil høre fra henne igjen. Da var nok ikke forholdet noe å samle på, og jenta har det bedre som singel :)

 

Og hvem sier at jeg skal aldri snakke med henne igjen?

vist du er interisert i og snakke med meg senere i tid da hun har begynnt og fårstå hvorfor jeg gjor det slik som det er, da kommer jeg til og snakke med henne igjen.

Jeg er glad i jenta uansett hvordan hun har oppført seg, og det kommer jeg altid til og være. Men som du sier, det er altid 2 sider av en sak.

Lenke til kommentar

Kom over noe som kanskje kan være til glede for dere gutter her på bruket.

 

"...Vi jenter modnes MYE fortere enn gutter, og sånn vil det nok alltid være.. De er mer opptatt av ting som vi ikke i det hele tatt legger merke til...".

 

- Kommentar til et blogginnlegg av en verdenskvinne på 19 år.

 

 

 

:innocent:

 

 

Men jeg mener at trådstarter gjorde et riktig godt valg, og på en veldig voksen måte. At du tok kontakt med jentas foreldre på forhånd viser at du har både forståelse og empati for jenta, og at du bryr deg om henne.

 

Mulig at hun er for ung til å forstå hvor vanskelig dette kan være for deg, men når hun blir eldre kommer hun til å være takknemlig for at du gjorde det på den måten. Mange hadde nok valgt en annen utvei som f.eks. å bare kutte kontakten brått for å slippe alt styret, men det gjorde ikke du. Og det står det respekt av.

 

 

Mvh. "Dr-Holm".

 

EDIT: Forbannede Chrome gjetter ord og klarte å bytte ut empati med hepatitt. Way to go!

Endret av Dr-Holm
Lenke til kommentar
[...] Men det var bra det ble slutt, når han bryr seg såppass lite at han samme dag bare kan blokkere nummeret hennes og aldri vil høre fra henne igjen. Da var nok ikke forholdet noe å samle på, og jenta har det bedre som singel

Jeg synes det også er gøy å finne på ting og late som det er fakta. Hva vet du om det? Om du hadde faktisk lest igjennom tråden så hadde du kanskje sett at han hadde all grunn til å slå opp og blokkere nummeret/mailen hennes. At det finnes flere sider av samme sak er sant, men det skal godt gjøres å beskytte det hun har gjort og sagt. Latterlig.

 

Jeg "hadde faktisk lese tråden igjennom" , og må da få lov til å kommentere at det kan hende jente har en grunn til å være som hun er mot trådstarter.

 

At trådstarter virker veldig moden vil jeg si meg uenig i. Hvor modent er det å måtte be om hjelp på et forum for å få gjort det slutt med dama i en alder av 18 år? Å kontakte jentas foreldre var jo noe han fikk råd om herfra, ikke noe han kom på av seg selv.

 

Her legges det ut om episoder for å få støtte fra forumbrukere for å ta en avgjørelse om hvorvidt han skal avslutte forholdet eller ikke. Det blir ikke sagt noenting om hvor ofte trådstarter tilbragte tid med dama si , eller om det hendte at han sendte henne koslige sms'er , eller ringte på eget iniativ. Dersom dette skjedde svært sjeldent forstår jeg at jenta var masete...

Lenke til kommentar
[...] Men det var bra det ble slutt, når han bryr seg såppass lite at han samme dag bare kan blokkere nummeret hennes og aldri vil høre fra henne igjen. Da var nok ikke forholdet noe å samle på, og jenta har det bedre som singel

Jeg synes det også er gøy å finne på ting og late som det er fakta. Hva vet du om det? Om du hadde faktisk lest igjennom tråden så hadde du kanskje sett at han hadde all grunn til å slå opp og blokkere nummeret/mailen hennes. At det finnes flere sider av samme sak er sant, men det skal godt gjøres å beskytte det hun har gjort og sagt. Latterlig.

Dersom dette skjedde svært sjeldent forstår jeg at jenta var masete...

"Hei"

Kort oppsummert - sender han ikke nok SMS'er så er det helt ok at jenta trakasserer, bombanderer med negative meldinger og truer med å sende folk opp for å banke han? Selv om han hadde gitt faen i forholdet og henne, så hadde da dette fremdeles vært over grensa.

 

edit: "Masete"? Morsom du.

 

At trådstarter virker veldig moden vil jeg si meg uenig i. Hvor modent er det å måtte be om hjelp på et forum for å få gjort det slutt med dama i en alder av 18 år?
Så, din definisjon på moden er at en kan ikke spørre om hjelp eller nyanserte synsvinkler ifra andre på et forum, der de kanskje ser situasjonen bedre enn deg selv? Endret av Mr.Graves
Lenke til kommentar
Her legges det ut om episoder for å få støtte fra forumbrukere for å ta en avgjørelse om hvorvidt han skal avslutte forholdet eller ikke. Det blir ikke sagt noenting om hvor ofte trådstarter tilbragte tid med dama si , eller om det hendte at han sendte henne koslige sms'er , eller ringte på eget iniativ. Dersom dette skjedde svært sjeldent forstår jeg at jenta var masete...

 

 

Selv om han er treg på å svare på meldinger unnskylder det ikke trusler om det ene og det andre. Kjærringa er gal og det er bra han dumpa hu. Men å i det heletatt diskutere med en som har en Twilight avatar i en slik setting fungerer uansett ikke. Såvidt jeg har forstått viser Bella(?) samme stalker-tendenser.

Lenke til kommentar

Her må jeg støtte Sookie,.. Det er fullt mulig at jenta er gæren og at TS er fantastisk.. Det er uansett alltid to sider av samme sak, og nå må det jo sies at måten TS slo opp på første gangen var utrolig barnslig, og ikke like voksent som flere her inne skal ha han til å være..

 

Jeg forstår TS sin frustrasjon, og har vært i lignende dilemma selv. Dersom TS føler at jenta er kontrollerende og ekstremt masete er det nok best for begge parter at forholdet er over uansett :)

 

EDIT - ingen misforståelser, Jeg er ikke enig i at det er umodent å spørre om hjelp fra forumbrukere. Det er helt vanlig å ville snakke med noen om ting man synes er vanskelige, dessuten kan det være lurt å høre andres meninger.

Endret av Optimistisk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...