Gå til innhold

argumenter for å kjøpe ps3? :D


ProStreetEier

Anbefalte innlegg

Tja, det her er bare personlige meninger så ikke skyt meg hvis det blir for partisk på en side :).

 

Har både xbox og ps3. Dessverre så står xboxen og støver mens ps3 blir brukt hele tiden. Grunnen er rett og slett jeg liker psn mye bedre, det er mer oversiktlig og lettere å komme fram til ting. Ellers så tror jeg faktisk er en av de få som liker ps3 kontrollen mye bedre enn xbox kontrollen, det er jo selvsagt smak og behag, men denne runden vinner ps3 for min del. Jeg er ikke helt enig med folk som sier online delen til xbox er mye bedre enn ps3. Jeg merker ikke så stor forskjell, men jeg tenker kanskje ikke så mye over det, bare jeg får spilt uten lagg :). Når det kommer til streaming av filmer og diverse så knuser ps3 rett og slett xboxen, rett og slett fordi det er så mye mer oversiktelig.

 

Kan vel si at ps3 er hovedkonsollen hvor jeg bruker mest tid mens xboxen blir brukt for sine ekslusive spill.

 

MEN det her er ikke fanboy ting eller noe, jeg hadde ikke kjøpt xbox hvis jeg hadde vært all ps3 boy så PERSONLIG liker ps3 bedre enn xbox :).

 

Når vi snakker om at Xbox Live er bedre, snakker vi mest om hvordan tilbud og hva de tilbyr. Foreksempel får du med headset som er spesiallaget for voicechat og du kan lage partychat hvor du prater med folk som ikke trenger å være i akkuratt det samma gamet!

 

På PS3 må du sende en invite, praye for at han skal komme inn i gamet, kansje sende en tekstmelding og se om han gidder å svare. Når han først er inne i partyet kan dere prate.

Hvis dere vil prate utenom å være i samme spill må du se på et slags shitty bakgrunnsbilde og kan ikke gjøre noe annet samtidig.

 

Hvis du trur jeg er en Xbox Fanboy kan jeg si dette: Jeg spiller kun på PS3 nå. (Mest fordi xbox'en min er banna)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hadde ps3 hatt samme voicechat systemet som xbox (noe sony har lovet at skal komme) så hadde PSN vært bedre eller likt med xoox live.

 

Men enn så lenge ødelegger voicechat greiene på ps3 FULLSTENDIG for hele onlineopplevelsen, det blir søppel pga av den ene, lille, men akk så sinnsykt viktige funksjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...