Gå til innhold

Hva er det beste GBA-spillet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det er hva dere mener.  :wink:

Nå tror jeg du rotet det til litt. Er ikke Gamer.no dere. Får ikke Gamer.no komme med deres meninger. Tor-Steinar gjorde jo bare akkurat som du spurte om; kom med deres meninger.

(...) og kansje vi ikke mener det samme som dere alltid  :wink:
Hvorfor opprettet du denne tråden, da? Hvis alle skal mene det samme? Gamer.no er jo som sagt også folk, og får komme med sine meninger. Ønsker du at alle skal mene det samme, altså? Da var denne tråden unødvendig. ;)
Lenke til kommentar
det er hva dere mener.  :wink:

Nå tror jeg du rotet det til litt. Er ikke Gamer.no dere. Får ikke Gamer.no komme med deres meninger. Tor-Steinar gjorde jo bare akkurat som du spurte om; kom med deres meninger.

(...) og kansje vi ikke mener det samme som dere alltid  :wink:
Hvorfor opprettet du denne tråden, da? Hvis alle skal mene det samme? Gamer.no er jo som sagt også folk, og får komme med sine meninger. Ønsker du at alle skal mene det samme, altså? Da var denne tråden unødvendig. ;)

 

eg vill gjerne se den plassen der eg skriver at alle skal mene det samme, fordi at EG har aldri sakt at vi skal mene det samme, det eg skreiv var at eg synest at splinter cell og advance wars var best, og so lurte eg på kva dere andre hadde som favoritt spill.... :grumpy: Nå trur eg du roter litt sanoj_20.

Lenke til kommentar
eg vill gjerne se den plassen der eg skriver at alle skal mene det samme, fordi at EG har aldri sakt at vi skal mene det samme, det eg skreiv var at eg synest at splinter cell og advance wars var best, og so lurte eg på kva dere andre hadde som favoritt spill.... :grumpy:  Nå trur eg du roter litt sanoj_20.

Ikke noe jeg vil gjøre noe stort ut av dette her, men: Jeg har aldri sagt at du har sagt at alle skal mene det samme (skjønte du det? ;)), men for meg var det veldig lett og oppfatte det slik når du spør om andres meninger, så får du andres meninger, men slenger hyggelig ut "det er hva dere mener". Sier ikke at det frekt, men noe uvanlig. Enda mer uvanlig var: "det er ikke sikkert vi mener det samme som dere hele tiden". Nei, nettopp! Hele meningen med tråden din var å utveksle meninger, en meningutveksling om GBA-spill, og å påpeke at folk da har forskjellige meninger ble da unødvendig, selv om det ikke var frekt. Hadde TST sagt: "Tråd stenges på grunn av omfattende feature her, så dette emnet trenger man ikke diskutere." så hadde jeg forstått deg fullt ut, men så dum er han ikke. ;) Hvis du har vanskeligheter for å forstå at jeg reagerte, så kan du heller fortelle meg hvorfor du skrev de to setningene. Beklager om jeg misforstod.

 

Håpløst er det. La meningsutvekslinga fortsette. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...