Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kommer for tidlig


Gjest Tidlig ute

Anbefalte innlegg

Gjest Tidlig ute

Hei!

 

Jeg og kjæresten min har vært seksuelt aktive siden vi ble sammen for et kort år siden. Etter hvert fant jeg ut at hun hadde det vanskelig for å få orgasme, og aldri hadde fått på egenhånd. For ikke så alt for lenge siden klarte hun det ved hjelp av en vibrator, og etter det har jeg også greid å få henne til å komme et par ganger. Problemet er at jeg kommer så tidlig når jeg er inni henne at det skal jævla godt gjøres for noen jente å komme så fort. Vi snakker 45sekunder til 1 minutt. Jeg har prøvd litt forskjellige ting, men ikke alt har gått så bra. Situasjonen nå er at jeg må tømme meg før vi skal ha sex, ha et langt og godt forspill og så bare rykke inn når hun har nådd klimaks, og vi er enige om at dette er litt kjipt. Det er ingen som har noen tips eller triks?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare opplyser om at jeg er jomfru. MEN jeg har stålkontroll på når jeg skal komme eller ikke. Kan "komme" men holde igjen i evigheter. Vil anbefale at du øver litt ved å runke til du kjenner at du nesten kommer, for så å bare leke litt forsiktig, la den bli slapp og starte om igjen. Hvis du ikke har gjort det så mye så burde du bruke mye av et eller annet gildemiddel for å unnga sår. Det du oppnår er at du etterhvert får kontroll over noen muskler som gjør at du kan holde igjen på en måte og dermed holde lenger. Du vil kanskje ikke få store resultater med en gang, men jeg håper det kan hjelpe over tid :)

Lenke til kommentar
Tenk på baseball!

 

 

Tenk på ting som du finner ekstremt kvalmende, ikke vet jeg hva du ikke liker.. men bestemødre i seksuell sammenheng pleier jo alltid være en ''slager'' :p

 

Begge disse tipsene vil nok fungere til en viss grad. Men sex skal være noe godt, hyggelig, koselig etc. etc. Derfor vil jeg heller anbefale deg å lære kroppen din å kjenne, for å oppnå kontroll på den måten fremfor noen bilder av Besta som vil forfølge deg lang tid fremover.

 

Ta på deg et par kondomer. Etter en stund går du ned til en. Og det er bare til å ha sinnsykt masse sex. I tillegg kunne du sikkert og endre runkevanene dine. Ta litt hardere i :)

 

2 kondomer kan kanskje fungere, det har jeg ingen kjennskap til. Det eneste jeg vil tilføye her er at med bruk av mer enn ett kondom er det større fare for at kondomet/-ene sprekker, så da må dere tenke på andre prevansjonsmidler i tillegg.

 

Jeg anbefaler deg å lære deg start/stopp-teknikken for å lære deg å ha større kontroll over PC-muskelen (nei, ikke sånn PC). Dette kan du gjøre alene (sammen med forslaget til mortania om å endre ronkevaner) eller dere kan gjøre det i fellesskap. Men da må dere være bevisst på at det er treningsøkter for deg, og du må ha full kontroll på, nettopp, start og stopp. Tenk deg en nytelsesskala fra 1 til 10 (nytelse er egentlig feil ord, men det er det beste jeg kommer på i farta. Det engelske ordet excitement passer i grunn bedre). 1 er slapp tilstand hvor du ikke tenker på sex, 10 er orgasme. Tren deg opp til at du klarer å ligge på 7-8 uten å skape fæle bilder av besta eller bikkja til naboen.

 

For å hjelpe til med treningen kan kanskje en lommemus være en idé. De skal jo gi mye av den samme følelsen som skikkelig vare skal gi, samtidig som du har helt og fullt kontrollen uten å måtte tenke på å måtte gi en orgasme.

 

Start-stopp-teknikk

Lenke til kommentar
Ta på deg et par kondomer. Etter en stund går du ned til en. Og det er bare til å ha sinnsykt masse sex. I tillegg kunne du sikkert og endre runkevanene dine. Ta litt hardere i :)

 

2 kondomer kan kanskje fungere, det har jeg ingen kjennskap til. Det eneste jeg vil tilføye her er at med bruk av mer enn ett kondom er det større fare for at kondomet/-ene sprekker, så da må dere tenke på andre prevansjonsmidler i tillegg.

 

Jeg tenkte på kondomer kun i den forstand å sette ned følelsen, ikke for å beskytte mot graviditet.

Lenke til kommentar

Det som fungerer absolutt best er potensmiddel. Dette får du kjøpt på kondomeriet.

En flytende veske du smører på pikkhodet før sex. Nå kan du holde på så lenge du vil egentlig. Kan kanskje være litt vanskelig å komme noen ganger, men hold på lenge nok så klarer du nok å komme. Hvis ikke så kan du jo trøste deg med at kjæresten din sikkert setter pris på ett litt lengre samleie.

 

Ellers så finnes det flere bøker om emnet og om du leser deg litt opp på det så er det ikke umulig å lære seg å holde seg fra å komme ved hjelp av muskelkramper og øvelser. Eller min personlige favoritt å lære seg å "komme" flere ganger etter hverandre, litt på samme måte som jenter kan. Dette krever en del øving og det kan være vanskelig i begynnelsen, men når du først mestrer deg så er det lite som kan måle seg med gleden av å komme 3-4 i ganger i løpet av ett samleie. Gidder ikke å gå inn på teknikker her, men søk etter "male multiple orgasms" på google så finner du nok mye interessant lesestoff.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...