Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hm, aner ikke hva dette er!


Anbefalte innlegg

På fredag når jeg skulle slå på pc'en min, så gikk det plutselig veldig treigt etter at jeg skriver inn passordet, da står det bare "welcome" kjempelenge før det blir svart skjerm, så går det enda en stund før jeg er inne. Alt fungerer egentlig da, men internetten vil ikke på, det kommer opp melding om at firewall'en min er slått av, og den er jo alltid på? Så når jeg prøver å slå på firewallen, så går ikke det heller.

 

Her er feilmeldingene jeg får opp:

 

" Acer Empowering Technology Framework Launcher has stopped working. A problem caused the program to stop working correctly. Windows will close the program and notify you if a solution is available"

 

Når jeg trykker på de to skjermene som viser nettverksstatus får jeg opp dette " Connection status: unknown. The dependency service or group failed to start"

 

Når jeg prøver å slå på firewall'en som plutselig er av, får jeg opp dette " Security Centre can't turn on Windows firewall. Så får jeg muligheten til å "Turn on Windows firewall manually" Det går ikke ann...

 

Så får jeg opp meldingen " Windows firewall settings cannot be displayed because the accociated service is not running. Do you want to start the Windows Firewall service?" Ja, det vil jeg..men det går ikke.

 

Hva søren er dette for noe?

 

Før på dagen når jeg brukte pc'en var den HELT fin, så plutselig skjer dette?

 

Virus?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...