Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Acer Aspire 5920G vil ikke lade eller "ta imot" strøm


Anbefalte innlegg

Som tittelen sier sitter jeg med en Acer Aspire 5920G, på litt over ett og et halvt år, som ikke vil lade. Det vil si at den verken får strøm inn på batteriet, eller går på vekselstrøm. Med andre ord er det ingen annen måte å få strøm på PC-en på enn å lade batteriet opp på en annen PC.

Dette skjedde etter at den hadde stått på en hel dag, men det skal den jo tåle. Det skjedde heller ikke noe annet med den da...

 

Er det noe jeg kan gjøre for å få fikset dette?

Eller er det hardwarefeil, slik at den må inn på reperasjon?

 

-Takk for hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Jeg har faktisk akkurat den samme laptop, med akkurat det samme problemet.

Jeg fikk beskjed av de jeg hadde kjöpt den av á bare sende den til Acer Norge. Noe jeg har gjort. Venter ná pá á fá höre fra de.

 

En annet iritasjonsmoment med min er at tastature er tregt. Den fá ofte ikke med seg doble bokstaver. Svárt irriterende, särlig nár maskina kostet sá mye.

Din slik ogsá?

Lenke til kommentar
Jeg hadde akkurat samme problem med akkurat samme maskin. Kommer det en svak pipelyd fra din lader (må legge øret inntil).

 

Jeg leverte laderen min til Datakjeden, og de sendte inn adapteret til Acer som sendte meg et nytt i retur.

 

Skjedde med min (samme maskin) også! Letet som en gal for å finne hva som pep (falt meg ikke inn at en lader kunne pipe :D)

Fikk ny lader av butikken med en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...