Gå til innhold

Fikk Nintendo Wii til jul


jrs

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har en snill kone, som har overrasket meg med Nintendo Wii i julepresang :-)

Det var en "Limited Editon" med Wii Motion plus.

 

Jeg har nå planer om å kjøpe en kontroller til, slik at man kan spille multiplayer.

Er denne ett fornuftig valg:

Wii Remote + Motion Plus

 

Hva er foresten Wii nunchuck? Trenger jeg å kjøpe det også, eller følger det med pakken ovenfor.

 

Regner med at det er fornuftig å kjøpe en komponent kabel også?

Er denne grei nok Logic 3 Component-kabel

Eller bør jeg gå for denne:

Wii componentkabel

 

Siden jeg er litt utolmodig i disse feriedager, blir det nok handling på Elkjøp i Oslo området, istedet for å bestille dette i en webshop, og spare penger. Hvis ikke noen kan anbefale en annen butikk med bedre priser da :-)

Endret av jrs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har nå planer om å kjøpe en kontroller til, slik at man kan spille multiplayer.

Er denne ett fornuftig valg:

Wii Remote + Motion Plus

 

Hva er foresten Wii nunchuck? Trenger jeg å kjøpe det også, eller følger det med pakken ovenfor.

 

Nunchuck følger ikke med i den pakken. Ikke alle spill bruker denne så det får være opp til deg om du trenger den eller ikke. Selv har jeg bare én, men av og til hadde det vært kjekt med en til (har 2 x Remote).

http://www.forgettherest.com/Media/images/Games/NIN89003.jpg

 

Ikke alle spill krever Motion Plus (det som gjør kontrollen mer nøyaktig, og sikkert mer...) så det kan du evt droppe og bare kjøpe en vanlig Wii Remote.

 

 

Anbefaler også Component-kabel! Blir utrolig mye bedre bilde. Det er samme om du kjøper orginal eller ikke. Jeg har en billig en og den fungerer utmerket, men husker ikke hvor jeg kjøpte denne.

Lenke til kommentar
En nunchuck koster ikke allverdens da, så om du har noen spill som trenger to av disse for multiplayer anbefaler jeg deg å kjøpe en av disse også.

 

I og med at det fulgte med Wii Sports og Wii Sport Resort med maskinen, så er det nok disse som vil bli spillt i begynnelsen.

Bruker man nunchuck på noen av dem?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...