Gå til innhold

Razer Tarantula eller Lycosa?


Anbefalte innlegg

Jeg sitter her og lurer på vilket av disse to tastaturene jeg skal velge :hmm:

Men nå tenkte jeg at jeg skulle høre hva omverdenen synes. Og kanskje noen har noe erfaring å dele med meg. :new_woot:

Utseende messig liker jeg Lycosa best, siden det er fullstendig bakgrunnsbelyst og slikt.

Men Tarantula har mange flere alternativer med hurtigtaster og smarte løsninger.

 

Jeg blir glad for alle svar! :)

 

Hilsen Martin :grin:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har hatt lycosa i ca 1 år nå og er 1000% fornøyd ;)

Kompisen min skulle egentlig kjøpe G15 men etter at han prøve lycosa tastaturet så kjøpte han det istede.

 

Det er 2 forskjellige Lycosa Verseoner: Lycosa og Lycosa Mirror så er du en av de som spiser mat som gjør fingra litt fettete .. ikke kjøp mirror for det blir bare stygt med fett flekker over mirror finishen :p

Endret av Submit
Lenke til kommentar

Er selv veldig keen på Lycosa, men har hørt en del feil om det. Men vet en kompis som hadde et skjermkort han hadde kjøpt fra komplett.no, men noen år senere så klikka skjermkortet helt. Og det var hardware fail, og da fikk han penger fra komplett da de ikke hadde skjermkortet. Men hvis da tastaturet klikker så burde man vel kunne levere inn til komplett.no og få tilbake et fungerende ett ?

Lenke til kommentar

Eg har hatt Lycosa i snart 3 veker no.

 

Pluss:

*DEILIG. Ser bra ut, kjennes bra ut, awesome utsjånad.

*Alle knappane kan vere macro

*USB, Mic og headset utgang bak.

*Godt å skrive på. God støtte for handledda.

 

Minus:

*Mediepanelet klikka litt i nokre dagar. Opna konstant WMP, utan at eg trykte på noko. Korleis eg fiksa det? Eg slo. Hardt. Men det er ikkje anbefalt, du kan kanskje øydeleggje tastaturet.

* Tastane må haldast heilt nede for å brukast. Om eg speler fallout og slepp litt trykket på W, utan å sleppe opp tasten, reagerer den ikkje. Ikkje noko stort problem.

Lenke til kommentar

Siden ingen har sagt noe om Tarantula kan vel jeg likesågreit gjøre det:

 

Det er det beste tastaturet jeg har brukt, noen sinne, med tråd på seg. Overall så foretrakk jeg et diNovo tastatur jeg hadde før det, men det var uten tråd så håpløst til tider til mitt bruksområde. Jeg var i akkurat samme situasjon som deg når jeg skulle kjøpe og jeg valgte vel egentlig Tarantula siden jeg mener det ser best ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...