Gå til innhold

Xbox Live problem


B-S-S

Anbefalte innlegg

Halla, nå har det seg sånn at jeg har fått meg 3 mnd gull medlemskap.

Problemet er det at jeg ikke får til å lage meg en gamertag, følgende melding kommer opp på skjermen når jeg forsøker:

This action can`t be performed at this time.

Please try again later. For more info, og to www.xbox.com/support.

80150010

 

Denne meldingen har kommet opp alle gangene jeg har forsøkt, jeg har skrevet inn email adresse og alt det andre, har bare gamertag og gamerpicture igjen av alle de greiene jeg må skrive inn. Men så fungerer ikke dette, og alt resettes etter den feilmeldingen.

Har noen peiling, opplevd noe liknende eller er det muligens microsofts servere?

Hadde vært en fantastisk hvis noen der ute har svar, ringte xbox live support men jeg ble ikke så mye klokere av den grunn.

PS. tror ikke det er noe i veien med nettet, har testet det og det funker, det er tilkoblet til Live.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For those get the error message 80150010 when trying to sign into Live, follow the following instructions:

 

1. From the dashboard logout of Xbox Live if logged-in

2. Remove any profiles on the Xbox 360 with the same name as the gamertag being recovered (This can be done on the “System” blade within the “Memory” option)

3. Using the “Xbox Live” blade, select “Recover Gamertag from Xbox Live”

4. When prompted, enter the gamertag being recovered and click “Next”

5. On the “Passport Network Account” page, press the “Y” button to “Recover with Original Xbox Info”

6. Proceed to recover the account by providing the information requested by the prompts

 

litt mer her som er releated: http://support.microsoft.com/kb/906933

Endret av 530XD
Lenke til kommentar
For those get the error message 80150010 when trying to sign into Live, follow the following instructions:

 

1. From the dashboard logout of Xbox Live if logged-in

2. Remove any profiles on the Xbox 360 with the same name as the gamertag being recovered (This can be done on the “System” blade within the “Memory” option)

3. Using the “Xbox Live” blade, select “Recover Gamertag from Xbox Live”

4. When prompted, enter the gamertag being recovered and click “Next”

5. On the “Passport Network Account” page, press the “Y” button to “Recover with Original Xbox Info”

6. Proceed to recover the account by providing the information requested by the prompts

 

litt mer her som er releated: http://support.microsoft.com/kb/906933

Tusen hjertelig takk!

Jeg er jo som du merker en skikkelig "NOoB", men men, nå får jeg endelig maks ut av min xbox, tusen takk for hjelpen :innocent: :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...