bjornar83 0 Report post Posted May 29, 2003 noen som vet hvor jeg finner sånn no cd greier til kripos 3?? Eller er det andre måter å gjøre det på? Quote Share this post Link to post
Tosh 0 Report post Posted May 29, 2003 nono, ikke sånt her på forumet, uten at du har en veldig god grunn.. Quote Share this post Link to post
bjornar83 0 Report post Posted May 29, 2003 lei av å bruke cd en... ja jeg har kjøpt den... Quote Share this post Link to post
Zemeckis 2 Report post Posted May 29, 2003 lei av å bruke cd en... ja jeg har kjøpt den... Vet ikke om det har noen innvirkning på retningslinjene men,du kan jo gjøre cd`en om til Imag-fil,med clone cd og så lager du en virtual cd/dvd-rom med daemon tools :wink: Quote Share this post Link to post
bjornar83 0 Report post Posted May 29, 2003 kan du forklare litt nærmere... Hvis noen vil komme hjem til meg å se at jeg har cd en så bare kom :wink: Quote Share this post Link to post
Athelas 1 Report post Posted May 29, 2003 noen som vet hvor jeg finner sånn no cd greier til kripos 3?? Eller er det andre måter å gjøre det på? Noe sier meg at Kripos 3 aldri kom ut på Warez-scenen... :wink: 8) So why ask? Athelas Quote Share this post Link to post
bjornar83 0 Report post Posted May 29, 2003 hva er warez scenen? ...Ja, jeg er blondie... Quote Share this post Link to post
NoLimit_^ 0 Report post Posted May 29, 2003 Fikk nettopp et problem i warcraft III, skulle spille, men fikk hele tia "please insert warcraft cd in drive", så da hadde jeg ingen andre valg enn å laste ned nocd crack... fungerer fortsatt over battle.net Quote Share this post Link to post