Gå til innhold

Hvor kan jeg finne og laste ned denne fonten/skrifttypen? (Gratis)


Anbefalte innlegg

"Orginal tråd"

HJELP! Hva heter denne fronten/skrifttypen?!

 

Jeg driver med en video, men jeg formaterte dataen og har derfor ikke den fonten lengre. Husker ikke hvor jeg fikk den fra. Det er den skrift typen som blir brukt til den vanlige synginga. Det er skrift typen brukt fra 1:10 og videre. Jeg MÅ vite det, ellers så kan jeg ikke fortsette filmen!

 

Se filmen hos Youtube

 

 

Så jeg fant ut hva fonten het (nesten) som du ser (bilde jeg lastet opp) er den VELDIG lik og den heter Pallada eller Pallada bold. Hadde vært bedre med den som jeg faktisk brukte da :p Men jeg får vel ta til takke med denne :D

 

Takk til Okse_ku for tipset ;)

 

Spørsmålet: Hvor kan jeg laste ned Pallada/Pallada regular gratis!?

post-196392-1262020391_thumb.png

Endret av Zoro Sama
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pallada er en kommersiell font, så det ville vært mot forumets retningslinjer om noen fortalte deg hvor du kunne finne den gratis (piratkopiering).

 

Hva med å heller gå andre veien, og prøve å huske hvor den kan ha kommet fra tidligere?

Jeg må inrømme den opprinnelige fonten din ser mye billigere ut enn Pallada, så sjansen er stor for at det er en gratisfont.

Lenke til kommentar
Pallada er en kommersiell font, så det ville vært mot forumets retningslinjer om noen fortalte deg hvor du kunne finne den gratis (piratkopiering).

 

Hva med å heller gå andre veien, og prøve å huske hvor den kan ha kommet fra tidligere?

Jeg må inrømme den opprinnelige fonten din ser mye billigere ut enn Pallada, så sjansen er stor for at det er en gratisfont.

 

Problemet er at jeg faktisk ikke tror at jeg lastet den ned noe sted :hmm:

Kan ikke huske at jeg har gjort de, men føre hadde jeg Win7, utprøvings greiene (har XP nå), men lånte broren min sin PC som har Win7, men fant den ikke der :hmm:

Jeg bruker SonyVegas 9 nå, men kan det hende at den fonten jeg brukte i videoen fulgte med 8 og ikke 9?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...