guffen_78 0 Report post Posted May 29, 2003 Bør jeg droppe å kjøpe T310 fordi den ikke har JAVA? Quote Share this post Link to post
molna 382 Report post Posted May 29, 2003 Spør deg selv om du trenger Java, så finner du svaret selv :wink: Quote Share this post Link to post
B0hemen 0 Report post Posted May 29, 2003 Du kan droppe å spy ut flere emner om samme mobil. Quote Share this post Link to post
levlex 0 Report post Posted May 29, 2003 For å gjøre tenkingen enkel. Er du ute etter spill og programmer ol. eller er du ute etter spill? Java støtter både programmer og spill, mens Mophun kun støtter spill. Quote Share this post Link to post
Dunestar 0 Report post Posted May 29, 2003 Java er ikke noen avhengighet, hvis mobilen har det du ser etter utenom. Av spill og programmer og sånn... Jeg ser uansett Java som er fordel... Quote Share this post Link to post
Lurifaksen 15 Report post Posted May 29, 2003 Jeg ser ingen grunn til å ha java hvis du har mophun. Det finnes ingen bra java programmer, og det er begrenset med bra spill også. Quote Share this post Link to post
molna 382 Report post Posted May 29, 2003 Java er jo mye større og utbredt enn mophun da (som støttes kun av lille SonyE). Dessuten (som levlex sa), mophun er bare spill mens java er spill og applikasjoner. F.eks Mophun ICQ-klient kan du bare glemme :wink: Finnes mange bra java-programmer; ICQ, MSN, Yahoo, IRC, Mail, WAP-browsere, WEB-browsere, Kataloger, Kalendere, Drink-oppskrifter, you name it.. 8) Quote Share this post Link to post
guffen_78 0 Report post Posted May 29, 2003 Er SE T310 da et dårlig valg med tanke på at den ikke har JAVA ?? Quote Share this post Link to post
B0hemen 0 Report post Posted May 29, 2003 Java er jo mye større og utbredt enn mophun da (som støttes kun av lille SonyE). Nå kommer jo Mophun til Symbian telefoner også da.. i 3D! Quote Share this post Link to post
Trio 0 Report post Posted May 30, 2003 Er SE T310 da et dårlig valg med tanke på at den ikke har JAVA ?? Selfølgelig ikke Når du har mophun så er det ikke så viktig med java. Quote Share this post Link to post
trygberd 0 Report post Posted May 30, 2003 Jeg ville garantert kjøpt telefon med java, fordi java kommer som bare f.... fremmover nå. Det vil komme en eksplosjon av applikasjoner skrevet i java for mobiltelefoner fremmover. Har selv vært med og skrevet en slik applikasjon som hovedprosjekt, og min erfaring er at dette har _store_ muligheter... Quote Share this post Link to post