Gå til innhold

Beste mobil med Spotify-støtte


Anbefalte innlegg

Medsammensvorne!

 

Ønsker å kunne bruke Spotify on the go, som man sier. Jeg er dessverre grønn på området, og trenger derfor hjelp til å velge ut en mobil/mp3-spiller som støtter tjenesten. Her er en oversikt over hvilke plattformer som har Spotify-støtte.

 

Det være bra lyd. Veldig bra lyd! Det ideelle hadde vært en mp3-spiller, ettersom jeg er bundet til et mobilabonnement (i forbindelse med mobil kjøpt i sommer), men det er ikke vitalt.

 

På forhånd takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo, den er interessant, og var i utgangspunktet den mest aktuelle. Hvordan er lyden på den? Veldig bra? Hvordan er det med internettilkobling? Koster det mye? Blir det et slags abonnement? Hvordan er kvaliteten på øretelefonene som følger med?

 

Hvor er det i så fall lurest å kjøpe fra? http://store.apple.com/no/browse/home/shop...mco=MTM3NTc4NDg - her?

Lenke til kommentar
Jo, den er interessant, og var i utgangspunktet den mest aktuelle. Hvordan er lyden på den? Veldig bra? Hvordan er det med internettilkobling? Koster det mye? Blir det et slags abonnement? Hvordan er kvaliteten på øretelefonene som følger med?

 

Hvor er det i så fall lurest å kjøpe fra? http://store.apple.com/no/browse/home/shop...mco=MTM3NTc4NDg - her?

 

iPod touch er fin den, men merk deg at man ikke kan kjøre Spotify og gjøre andre ting samtidig.

Lenke til kommentar
Jo, den er interessant, og var i utgangspunktet den mest aktuelle. Hvordan er lyden på den? Veldig bra? Hvordan er det med internettilkobling? Koster det mye? Blir det et slags abonnement? Hvordan er kvaliteten på øretelefonene som følger med?

 

Hvor er det i så fall lurest å kjøpe fra? http://store.apple.com/no/browse/home/shop...mco=MTM3NTc4NDg - her?

 

iPod touch er fin den, men merk deg at man ikke kan kjøre Spotify og gjøre andre ting samtidig.

 

Den kan multitaske om han jailbraker den.

Lenke til kommentar
Visst du er ute etter god lydkvalitet bør du styre unna iPod. Den har heilt gjennomsnittleg lydkvalitet, men er langt i frå topp klasse.
Akkurat det jeg var bekymret for, og hovedårsaken til at jeg foreløpig ikke har investert i en iPod.

 

Selv har jeg Omnia HD,men den er ikke akkurat billig heller.
I foreløpig ledelse, men så var det dette med lydkvaliteten, da. Hvordan er den? Er du fornøyd? Er den bad ass? http://www.pixmania.com/no/no/2827158/art/...0-omnia-hd.html - er det denne? Der har jeg jo i så fall angrerett, og det er et massivt pluss.

 

Takk for alle svar, forresten.

 

Et generelt spørsmål: I hvor stor grad er lydkvaliteten avhengig av de medfølgende øretelefonene? Jeg vet selvsagt at det betyr noe, men hvis jeg betaler i dyre dommer for gode øretelefoner separat, vil dette gi meg god lyd på det meste?

Endret av TheUltimateChilloutFestival2003
Lenke til kommentar

Lyden er bra,men de medfølgende øretelefonene er ikke noe å samle på.Du bør kjøpe øretelefoner separat.

Butikken du linker til selger en fransk versjon hvis jeg ikke tar feil.Den kan ikke oppdateres (men du kan "hacke" den).Den har også bare 8gb minne.

elkjop.no selger den for 5475kr.

Endret av Gjermundsen
Lenke til kommentar

Takk, takk. Den virker mest interessant foreløpig, men lyden er det viktigste. Hva vil "bra" si? Jeg hadde en Sony Ericsson W710i for noen år siden, og lyden på den var glimrende. Hva lydkvalitet på mobiler angår har jeg ikke funnet noen som er i nærheten.

 

Ai, hadde fullstendig klart å overse innlegget om Nokias XM-serie. Er disse noe å prøve seg på?

 

Edit 2: http://reviewscentral.us/handhelds/360/sam...ahd-review.html - Her står det "quality sound through a headphones and built-in loudspeaker" under "pros", så den er i ferd med å utkrystallisere seg som en vinner. Hvordan er de andre funksjonene, Gjermundsen? Alle punktene under "cons" er til å leve med (selv om jeg ikke helt forstår den siste), så dette er på grensen til lovende.

Endret av TheUltimateChilloutFestival2003
Lenke til kommentar

Det er litt delte meninger om denne mobilen..

Da jeg fikk min i juli hadde den en del bugs.Det meste har blitt fikset nå.

Ikke alle liker symbian..Jeg synes det funker fint.

 

Merk,den har ikke hdmi utgang men vanlig tv ut..

Den siste under "cons" mener de at du må skrive inn e-mail oppsettet manuelt hvis du vil bruke e-mail klienten som følger med..

Selv bruke jeg nettleseren og gmail app så da er ikke det nødvendig.

 

Før jeg kjøpte denne telefonen hadde jeg en W960i.Den hadde bedre lyd enn Omnia HD,men etter at jeg byttet ut de medfølgende øretelefoner ble lyden ganske bra.Omnia HD kan også spille av musikk med høyere volum enn W960i.

Endret av Gjermundsen
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Og over en måned senere har jeg fortsatt ikke mannet meg opp til å ta en skikkelig avgjørelse. Kaldsvetten tok meg hver gang jeg dro frem bankkortet. Jeg er i villrede! Gjermundsens forslag er fortsatt det mest aktuelle, men jeg merker meg også det alle andre sier. Noen med erfaringer med mobilen Hoffah nevner?

 

Tror jommen jeg oppretter en tråd inne her òg. Såpass frekk er jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...