Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

invitere jente jeg traff på busstasjonen på date.


Gjest member-63169

Anbefalte innlegg

Gjest member-63169

Fikk nr til en meeget pen jente på busstasjonen, fikk ikke snakket så mye med henne der da hun måtte rekke bussen men hvordan bør jeg gå frem? sms? ringe?

Er ikke helt hjernedød vil bare ha noen tips:)

Endret av member-63169
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Faen dette er det elendigste forumet ever.

Slapp av litt a. ;)

 

 

Tips: Ikke ring med en gang etter du har fått nummeret, gjør deg selv litt kostbar. Akkurat 24 timer (ca.) etter kan du ringe/sms'e henne. Så kan dere avtale å møtes et sted og spise, så leder det videre... :)

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432
Faen dette er det elendigste forumet ever.

Slapp av litt a. ;)

 

 

Tips: Ikke ring med en gang etter du har fått nummeret, gjør deg selv litt kostbar. Akkurat 24 timer (ca.) etter kan du ringe/sms'e henne. Så kan dere avtale å møtes et sted og spise, så leder det videre... :)

 

Hvorfor gjøre deg "kostbar", det er bare til frustrasjon. Send en melding ganske fort :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Robert_*

Litt rått,ja. Men det er nok noen av oss her inne som har fått inntrykk av at noen spørsmålstllinger som liksom skal være fra unge umodne gutter blir stilt av godt voksne menn. Da blir man usikre. Driver de gjøn med oss?

 

Helst vil jeg tro det er voksne menn som sliteer med problemer, som vi alle gjør. Men i forumet er vi anonyme og kan stå frem som den voksne prsonen vi er. da er det også lettere for oss å kunne gi et relevant svar.

Lenke til kommentar
Faen dette er det elendigste forumet ever.

Slapp av litt a. ;)

 

 

Tips: Ikke ring med en gang etter du har fått nummeret, gjør deg selv litt kostbar. Akkurat 24 timer (ca.) etter kan du ringe/sms'e henne. Så kan dere avtale å møtes et sted og spise, så leder det videre... :)

 

Hvorfor gjøre deg "kostbar", det er bare til frustrasjon. Send en melding ganske fort :)

Vel, jeg mener atm an ikke må vise at man er for interessert. Man må ikke være naiv. Man må ta det med ro, og ringe 24 timer etter og late som du har mye å gjøre etc. Du må være litt kostbar, ikke la dama tro hun kan kontrollere deg og du stiller opp på alt. Har bare fått for meg at dette funker best.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432
Faen dette er det elendigste forumet ever.

Slapp av litt a. ;)

 

 

Tips: Ikke ring med en gang etter du har fått nummeret, gjør deg selv litt kostbar. Akkurat 24 timer (ca.) etter kan du ringe/sms'e henne. Så kan dere avtale å møtes et sted og spise, så leder det videre... :)

 

Hvorfor gjøre deg "kostbar", det er bare til frustrasjon. Send en melding ganske fort :)

Vel, jeg mener atm an ikke må vise at man er for interessert. Man må ikke være naiv. Man må ta det med ro, og ringe 24 timer etter og late som du har mye å gjøre etc. Du må være litt kostbar, ikke la dama tro hun kan kontrollere deg og du stiller opp på alt. Har bare fått for meg at dette funker best.

 

Uenig. Er man intessert, så vis det! Og "spille" spill er bare tull. Det trenger da på ingen måte bety at man er tøffel, og gjør alt som hun sier!

Lenke til kommentar
Uenig. Er man intessert, så vis det! Og "spille" spill er bare tull. Det trenger da på ingen måte bety at man er tøffel, og gjør alt som hun sier!

 

Kurtise er alltid et slags spill, ofte liker jenter å måtte kjempe litt for en gutt. Det gir et inntrykk at han mer av et kupp enn om de får han for lett og om de må kjempe litt for oppmerksomheten og interessen setter de mer pris på den når de får den.

 

Det samme gjelder gutter også, bare å se på poster her på forumet med gutter som er urolige over at dama er for "løs" fordi det gikk så fort å sjekke henne opp og hoppe i senga. Folk vil ofte kritisk analysere det meste med en fremtidig kjæreste/elsker/o.l. og kan lett tolke stor tidlig interesse som at personen er desperat/klengete/svak.

 

Ja helt enig i at det fort blir et teit spill, men det er slik kurtisen ofte funker...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432
Uenig. Er man intessert, så vis det! Og "spille" spill er bare tull. Det trenger da på ingen måte bety at man er tøffel, og gjør alt som hun sier!

 

Kurtise er alltid et slags spill, ofte liker jenter å måtte kjempe litt for en gutt. Det gir et inntrykk at han mer av et kupp enn om de får han for lett og om de må kjempe litt for oppmerksomheten og interessen setter de mer pris på den når de får den.

 

Det samme gjelder gutter også, bare å se på poster her på forumet med gutter som er urolige over at dama er for "løs" fordi det gikk så fort å sjekke henne opp og hoppe i senga. Folk vil ofte kritisk analysere det meste med en fremtidig kjæreste/elsker/o.l. og kan lett tolke stor tidlig interesse som at personen er desperat/klengete/svak.

 

Ja helt enig i at det fort blir et teit spill, men det er slik kurtisen ofte funker...

 

Fremdeles uenig.

Og her var det ikke snakk om og hoppe i sengs med en gang, men en liten melding. Trenger slett ikke bety at man er lett på tråden, selv om man sender en sms.

Lenke til kommentar

Mente ikke lett på tråden, ville bare illustrere med forumtråder som til stadighet popper opp. Mente at jenter som gutter får inntrykk av at noe er mer verdt når det er vanskelig å få tak i.

 

Ved å vise stor interesse umiddelbart er det lett for motparten å tenke at du ikke er så attraktiv siden du så lett fatter interesse.

 

Om hun får litt tid til å lure på om han kommer til å ta kontakt setter hun større pris på han når han gjør det.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432
Mente ikke lett på tråden, ville bare illustrere med forumtråder som til stadighet popper opp. Mente at jenter som gutter får inntrykk av at noe er mer verdt når det er vanskelig å få tak i.

 

Ved å vise stor interesse umiddelbart er det lett for motparten å tenke at du ikke er så attraktiv siden du så lett fatter interesse.

 

Om hun får litt tid til å lure på om han kommer til å ta kontakt setter hun større pris på han når han gjør det.

 

Du virker så skråsikker i din sak, jeg vil heller si det er individuelt, men tror nok mange jenter setter pris på og slippe det dere tullet, og av egen erfaring syns jeg ikke noe om å gå rundt grøten og bla bla.

Lenke til kommentar

Er enig i at ting er ting individuelt og jeg skrev nok i overkant skråsikkert, men er ganske sikker på det stemmer med hvordan flertallet av folk.

 

I min mening er ikke det å vente 1. døgn før han tar kontakt noe veldig til å gå rundt grøten og mer bare en helgardering for å hverken virke desperat eller som du spiller et spill. Bedre å være føre var i tilfelle jenta er av typen som ikke liker gutter som viser for mye interesse med en gang enn å finne ut etterpå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...