Gå til innhold

problemer med skjermen macbook


Loff3n

Anbefalte innlegg

hei

 

jeg har en macbook, og har greid og få en liten ripe i skjermen, ser ut som et hårstrå. det er en matt skjerm jeg har, altså ikke glossy.

lurte på om det er mulig å pusse bort denne flekken, har hørt at tannkrem kan fungere. lurer da på om noen andre har hørt det samme eller har noen andre effektive måter å fjerne riper på?

 

takk for svar på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei

 

jeg har en macbook, og har greid og få en liten ripe i skjermen, ser ut som et hårstrå. det er en matt skjerm jeg har, altså ikke glossy.

lurte på om det er mulig å pusse bort denne flekken, har hørt at tannkrem kan fungere. lurer da på om noen andre har hørt det samme eller har noen andre effektive måter å fjerne riper på?

 

takk for svar på forhånd

 

Om du googler etter pussemiddel som er ment til å reparere små riper på skjermer, finner du sikkert noe som lover å bedre problemet. Jeg har dog brukt lignende middel før, riktignok for å reparere en opphakket cd, men middelet gjorde bare vondt verre.

 

Hadde jeg vært deg hadde jeg enten levd med problemet eller sendt den inn til apple dersom du oppfatter ripen som plagsom. Det går vel neppe under garanti, så kostbart blir det. Dessverre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...