Gå til innhold

problemer vedrørende HD kabler til xbox 360.


Anbefalte innlegg

kjøpte meg nylig HD kabler til xbox 360. 6 stk totalt, alså pakken for å få HD grafikk bestod av 6 ledningsutganger som skulle kobles inn forskjellige steder på tven... 1 blå, 1 grønn, 1 hvit 1 blå og 2 røde.har fått koblet til alle. og kan instille til 720 p, 1080 p og 1080 i. saken er den. att jeg merker ingen forskjell mellom 480 p og 1080 p. så noe må være feil. har ps3. og merket der sinsyke forskjeller fra 480 til 1080. og merker ingen forskjell

på xbox 360en. så noe må være galt.

 

mere info

 

kabelen var delt inn i 2 større kabler. som vær har 3 mindre kabler.

 

kabel 1, har gul.hvit,rød

 

kabel 2 blå,grønn,rød

 

fjernet de 3 kabelene som fulgte med på xboxen når jeg kjøpte den.

og satt inn

 

gul, fra kabel 1, hvit fra kabel 1, og rød fra kabel 2. prøvde med rød fra kabel 1 men ble ingen lyd.

 

koblet så inn grønn fra kabel 2 inn i video. koblet også blå fra kabel 2 inni video. og rød fra kabel 1 inn i lyd.

 

om jeg trykker på INPUT på tv fjernkontrollen. får jeg opp AV 1 AV 2 HDMI 1 HDMI 2. og komponent, på komponent er det bilde av 5 kabler. fra komponent spilles xbox 360 ( xbox 360 kan bare spilles bra komponent). om jeg trykker på komponent kanalen. får jeg også bekreftet att det står i 1080 p.

 

så spørsmålet mitt er. har noen noe greie på hva jeg har gjort feil?

syns dette er svært merkerlig.

 

var veldig usikker på hvor jeg skulle poste. men valgte å poste her!

beklager langt+uryddig inlegg. men jeg har ingen greie på dette her. så prøvde å beskrive alt så godt jeg kunne.

takker for alle svar !

Endret av neoman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...