Gå til innhold

Retro kabinett treng luftsirkulasjonsråd, vifteplassering/-retning!


echoromeo

Anbefalte innlegg

Har ei litt for krevande maskin i eit litt gammalt kabinett, og tenkte eg skulle la det puste litt, men treng litt råd før eg tek fram boremaskin og sag. Kabinettet har berre nokon luftehol nede i front og er ellers heilt tett når sidedørene er lukka, og innvendig ser det sånn ut:

hw-EGR2686.jpg

 

Har målt opp og ned og fram og tilbake og tenker på noko slikt:

-120mm nede i front

-80mm i topp, midt på

-80mm bak, omtrent i høgde med cpu

og/eller:

-80mm i sidedøra bak dei to nederste harddiskane?

-Heve kabinettet litt og ha ei eller to 120mm i botnen?

 

Baksida med 80mm påtegna:

hw-EGR2703.jpg

 

Har sett litt på forskjellige kabinett og synest det verkar logisk med lufting ut i toppen, eller bør eg ha den ut bak?

Det er mulig å lage ekstra luftehol/mesh både oppe og bak.

I tillegg, eg har to viftekontakter på hovedkortet (P6T Deluxe), kva vifter bør eg koble til den viftestyringa?

 

Alle råd og tips blir mottekne med takk!

 

Edit: ekstra bilde +skriveleif

Endret av echoromeo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil si nede i front, og bake burde holde, men det går jo fint å ha i topp og, bare du har en grill , evt også støvfilter over, i tilfelle du skulle miste noe oppå.

 

Ellers: burde ikke du lese til eksamen istede for å leke? :innocent:

 

hilsen meg.

Endret av Gree
Lenke til kommentar

Er det virkelig nok med 2 vifter? (Har sett litt for mykje på ekstreme kabinett kanskje?)

Har alt bestilt eit par nexus-vifter for å ordne mål og hol, 120mm og 80mm. Korleis blir det når 120mm-vifta tek inn nesten dobbelt så mykje luft som 80mm-vifta får ut? bør eg ordne noko slikt i tillegg?

 

Eg skal fikse og lakkere litt når eg først tek ifrå kvarandre maskina, så eg tenkte å lage plass til ei vifte eller to eksta der eg kan tette igjen hola til eg evt. treng meir kjøling når eg skal bryne meg på overklokking. Er det noko poeng i?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...