Gå til innhold

Stor rumpe av knebøy? Hjelp?


Knife

Anbefalte innlegg

Off.. Jeg har et lite problem, eller som jeg kan si det.. Et STORT! (snakk om ræven, som er en av de største musklene).

 

Jeg fikk høre av noen kamerater av meg at ræven min har vokst ganske mye etter jeg begynte med knebøy (første jeg tenkte, ser du på ræven min, FUCK OFF GAY BOY!) men.. det er vel sannheten.

 

Siden jeg begynte å trene har jeg alltid gjort knebøy, ikke bare har lårene blitt 10 cm større i omkrets etter jeg begynte å trene, men ræven også.

 

Så.. Før jeg begynner å kutte i skinken, liker jenter gutter med litt svær rumpe. (Ermm.. Snakker om fast rumpe her, god å ta i også)

 

:ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Måten du skrev og skildret på er lik kompissen min, Magnus. Han trener også btw :)

 

Vel, i følge signaturen din er du bra sterk og stor. Går du på helsestudio eller har aparater hjemme? I så fall driter du bare i knebøyen og gjør andre øvelser for lår og legg ;) er ikke verre enn det :)

Lenke til kommentar

;)

 

For å si det sånn, vi er flere som sliter, jeg er ca 70 cm rundt lårene og har i svært liten grad gjort noe for at de skulle bli så store, men noen har en genetikk hvor noen muskler vokser mer enn vi ønsker, mens andre vokser mindre. Merkelig nok er det nesten alltid bices som vokser for lite hos de fleste av oss, hehe. Du kan glede deg over at du begynner å bli klar for klubben "Vi som ikke kan gå med vanlige bukser lenger" ;)

Lenke til kommentar

Ja den blir større, men jentene liker det. Akkurat som vi gutter liker muskuløse bulete sprettromper. Det er ei i gymmet mitt som har ei som står rett ut, det ser nesten sykt ut, men formen er meget bra.

 

Rompen vil ikke bli som en stor sementsekk, klart det blir jo litt utover, men ikke nødvendigvis så veldig mye bredere.

 

Husk, sterke rompemuskler er tegn på stor seksuell "kraft" hehe. Mer muskler der jo mer seksuell "Power" :) Små pingler som bare har bein der bake klarer såvidt å skyve utstyret sitt inn i dama. Blir bare sånn "Sikte, ER DET DER den skal inn, jeg ankommer inngangsparti om 1,5 timer pga manglende kjøtt på rompa"

 

Rompemusklene er utrolig viktig.

 

EDIT: Tenk Jean Claude Van Damme (hvor mange likte ikke hans bak)

Endret av Databamse
Lenke til kommentar

Har sett det der også, derfor jeg er litt uvillig til å kjøre heftige bøyøkter. Kjør frontbøy i stedet for vanlig bøy da. Treffer quads ganske bra og mindre på glutes. Kan anbefale frontbøy med en liten vektskive under hver av helene. Jeg digger jenter med bra rumpe. Som regel de som kjører bøy. (Seriøst alle jenter, kjør bøy) Du kan prøve ut en periode med litt strekking/tøying også. Noen ganger kan det være noe som heter pelvic tilt. Look it up.

 

Ang. det buksesnakket. Sliter med å finne bra jeans jeg. Er litt slim rundt livet, og låra blir jo bare større. Finner liksom ikke kombinasjonen slim waist + bukser som ikke ser ut som de er malt på beina. Vel jeg har noen men de er sånn at jeg må dra opp buksene hele tiden pga livet. Okey nok OT.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...