Gå til innhold

Ny 13" Laptop


Anbefalte innlegg

Etter mye frem og tilbake, og vurdering av macbook pro 13 og asus ul30a sitter jeg fortsatt igjen med HP Envy13 som den jeg fortsatt sikler etter. Men denne koster til gjengjeld 4-5 lapper mer enn nestemann på lista (mac). Er denne virkelig verdt så mye penger?

 

Trenger en laptop som er tynn og lett å ta med seg. (maks 2.5cm tykk). Samtidig må den ha noen lunde greie spesifikasjoner, og det må være minimalt med støy.

 

Er det noen som har noen forslag? Jeg har penger til Envy-en, men meget usikker på om den faktisk er verdt 15k. Sitter og tenker at jeg kanskje får tilstrekkelig med en billigere laptop, som f.eks. Acer timeline, eller de tidligere nevnte?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig synes jeg at hvis du er oppe på 15k så kan du like godt gå for en Lenovo T-serie eller noe slikt.

Jeg tenker alltid byggekvalitet når jeg ser etter laptop - og der havner HP svært, svært langt ned på listen.

 

I prioritert rekkefølge ville jeg valgt Asus, deretter Apple - men jeg igjen ikke spesielt Apple vennlig (jeg derimot digger OSet deres :) )

 

//T

Lenke til kommentar
Personlig synes jeg at hvis du er oppe på 15k så kan du like godt gå for en Lenovo T-serie eller noe slikt.

Jeg tenker alltid byggekvalitet når jeg ser etter laptop - og der havner HP svært, svært langt ned på listen.

 

I prioritert rekkefølge ville jeg valgt Asus, deretter Apple - men jeg igjen ikke spesielt Apple vennlig (jeg derimot digger OSet deres :) )

 

//T

Åja, jeg trodde Envy13 var meget solid, med tanke på at den er av magnesium og aluminium?

Lenovo har jeg ikke noe forhold til, men T serien deres er vel ikke så veldig mobile at det gjør noe? Kontra Envy13 med sine 2cm, og apple/asus med sine 2.4/2.5 cm tykkelser?

 

Skal ha laptopen stående mye på pult på skolen, så dvs at den bør ikke være særlig stor og ruvende. Trenger den plassen som er til bøker osv :) Sekken er rimelig full fra før også ^^

Lenke til kommentar

*bump*

Noen som har noen flere innvendinger mot HP Envy 13 sitt prisnivå kontra det man får?

Må innrømme at jeg elsker designet. Ikke så firkantet som Macbook Pro, men litt mer avrundet og "penere" (relativt selvfølgelig). Men det eneste som stopper meg fra å kjøpe denne kontra en Macbook er prisen.

 

Er det verdt det? Hvor god er en Envy13 i forhold til andre laptoper i samme prisklasse? (under 3cm tykkelse)?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...