Gå til innhold

Anbefaling av serie: Misfits


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Ingen andre som har sett denne serien?

Har fulgt med gjennom hele første sesong, ettersom jeg bodde i England da den var på tv. Ble utrolig positivt overrasket, dette er en kjempe bra serie! Bør lastes ned.

 

I første episode fikk jeg veldig "heroes-feeling", men denne serien er så utrolig mye bedre, den treffer bedre på karakterutvikling. Veldig realistisk bilde av britisk ungdom også.

 

Gå inn på linken brukeren over meg har lagt ut, ellers er dette en promo;

Se filmen hos Youtube

 

http://www.imdb.com/title/tt1548850/

 

Elsker denne serien, genial sesongslutt også!

Endret av Suvana
Lenke til kommentar

Har fått tak 5 episoder av serien. Har sett 3 eller 4 av dem. Eneste som var virkelig posetivt var den røffe stilen. Men er kanskje fordi jeg er så vant til amerikanske serier, at forandring fryder.

 

1 sesong var litt kort (få episoder?). Og ut ifra det jeg har sett så har det skjedd litt lite, i forhold til antall episoder. Hadde de hadde flere episoder i første sesong så skulle jeg ikke ha klaget.

 

Men hvis den bygger seg mer opp i 2. sesong så vil jeg nok fortsette å se på den.

 

Noen som vet om det blir noe sesong 2 i det hele tatt? Kilden min er nede for tiden, så får ikke sjekket.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Noe av det bedre som har vert vist på TV. Vi får se om det tar av slik det noen ganger gjør med engelsk lavbudsjett. Og da mener jeg ikke på en positiv måte.

 

Det er litt samme følelsen som de første episodene av Heroes/Battlestar/Lost. Det er friskt og nytt. Ofte sitter man med en følelse av å ha sett det før.

 

Tror det er 7 episoder i sesong 2, og sesong 3 er vist allerede gitt grønt lys.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...