Gå til innhold

Å lage lokal kopi av Windows Update-filer

mbst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lar det seg gjøre å laste ned hele utvalget av Windows Update-fikser til Windows XP?

Trenger fiksene på en PC med treg internettilkobling (ISDN), og da er det forlokkende å laste dem ned på ADSL-linja mi i stedet og heller overføre vha CD etc til den andre PCen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp det er mulig.. er ett valg på windows update som gjør at du kan laste de ned.. husker ikke helt nøytaktig nå, let litt..

Skrevet
Lar det seg gjøre å laste ned hele utvalget av Windows Update-fikser til Windows XP?

Trenger fiksene på en PC med treg internettilkobling (ISDN), og da er det forlokkende å laste dem ned på ADSL-linja mi i stedet og heller overføre vha CD etc til den andre PCen.

Ja, - du må gå inn på "katalog" når du er inne på windows-update istedet for å kjøre den vanlige updaten...

Skrevet

Jepp, gå på "Tilpass Windows Update" og kryss av for "Vis koblingen til Windows Update-katalogen under Se også". Da vil du få muligheten til og laste ned alle pakkene til et valg sted på hd din..... :)

mvh

Bjørn Håkon

Skrevet

Har dei endra på noke? eller er det ikkje eg som får det med meg?

Kor var det du gjikk sa du? Eg har engelsk XP,men det skal jo ikkje ha noke og sei. Må eg innpå kvar sånn einkelt sak og laste den ned maualt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...