Gå til innhold

GPS på Samsung Jet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. er det noen som kan hjelpe meg med GPS oppsette på Samsung Jet.

Jeg har lastet ned RUTHE66 og når jeg går inn på navigering får jeg beskjed om lisensnøkkel. Den består av 39 tegn. Så har jeg tastet dem inn flere ganger men får det fortsatt ikke til. Jeg har spurt to telenor butikker om de kan hjelpe meg men de kommer ikke lengre enn meg i prosessen. Er det noen som har fått GPS til å funke og hva har dere gjort for få det til.

Har også prøvd uten lisensnøkkel og når jeg skal laste ned kartet for Norden får jeg beskjed om å betale. Er usikker på om jeg må betale for GPS eller om dette er noen som følger med telefonen.

:hmm:

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Hei. er det noen som kan hjelpe meg med GPS oppsette på Samsung Jet.

Jeg har lastet ned RUTHE66 og når jeg går inn på navigering får jeg beskjed om lisensnøkkel. Den består av 39 tegn. Så har jeg tastet dem inn flere ganger men får det fortsatt ikke til. Jeg har spurt to telenor butikker om de kan hjelpe meg men de kommer ikke lengre enn meg i prosessen. Er det noen som har fått GPS til å funke og hva har dere gjort for få det til.

Har også prøvd uten lisensnøkkel og når jeg skal laste ned kartet for Norden får jeg beskjed om å betale. Er usikker på om jeg må betale for GPS eller om dette er noen som følger med telefonen.

Hei,

Jeg har lastet inn route66 på jet'en. Når man er i oversikten over hva produkter- kan man se at Norge f.eks koster 0 kr. Jeg tastet inn at jeg ikke hadde lisens nøkkel under oppsettet. Har fulgt dette oppsettet for installasjon av route66.

http://www.66.com/samsung/index.php?cid=NO&act=2&cat=2&scat=1

Håper det var til noe hjelp.Har foreløpig lastet ned norge+ norsk stemme+ italia. (gratis) Man må sette inn et minnekort (micro sd) for å kunne laste ned kart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...