T.O.E Skrevet 14. desember 2009 Skrevet 14. desember 2009 Hei! Som dere kanskje ser på tidspunktet jeg skriver dette på, så har jeg problemer med å få sovne om kvelden. Det fører som regel til at jeg er veldig trøtt dagen etter, men sovner sent igjen neste kveld. I helger sover jeg over halve døgnet før jeg våkner! Så spørsmålet er om det er noen som har noen tips om hvordan jeg kan klare å sovne om kvelden? Noe å spise, noe å tenke på, stillinger å ligge i, lese, musikk eller noe lignende som kan bidra til tidligere søvn. Takker for svar, og god natt
Poor Leno Skrevet 14. desember 2009 Skrevet 14. desember 2009 Jeg vet ikke hvordan hverdagen din ser ut, men jeg vet om fler som hadde problemer med å sove, og som fikk mye bedre kvalitet på søvnen etter å ha startet å trene. Dagens triks!
T.O.E Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Skrevet 14. desember 2009 Jeg vet ikke hvordan hverdagen din ser ut, men jeg vet om fler som hadde problemer med å sove, og som fikk mye bedre kvalitet på søvnen etter å ha startet å trene. Dagens triks! Vel trene gjør jeg ofte! Veit ikke om det har så mye å si: 184 cm 65 kg trener både styrke og kondisjon
Constant Skrevet 14. desember 2009 Skrevet 14. desember 2009 Regelmessig trening og prøv å få deg en nogenlunde fast døgnrymte. Som du også holder "delvis" i helgene om det er mulig Sunt kosthold er også foretrukket (når vi likegodt kommer med forslag her ) Ellers kan jeg anbefale en halvtimes lesing eller lignende. PC-bruk, tv o.l. rett før du legger deg kan stimulerer hjernen slik at du har vanskeligere for å falle i søvn.
T.O.E Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Skrevet 14. desember 2009 Ellers kan jeg anbefale en halvtimes lesing eller lignende. PC-bruk, tv o.l. rett før du legger deg kan stimulerer hjernen slik at du har vanskeligere for å falle i søvn. Åja, hehe. Da skrur jeg av pc'n nå! Natta!
Blårens Skrevet 14. desember 2009 Skrevet 14. desember 2009 Vil anbefale misjonærstillingen i ca 30 min før du legger deg
Goldshoten Skrevet 14. desember 2009 Skrevet 14. desember 2009 Du kan jo evt. lese gjennom denne tråden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=694522 dersom du ikke har lest den allerede.
T.O.E Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Skrevet 14. desember 2009 Du kan jo evt. lese gjennom denne tråden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=694522 dersom du ikke har lest den allerede. Nei det har jeg ikke. Takk! +1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå