Gå til innhold

Hva er det folket spiller akkurat nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Planetside all the way jeg DIGGER dette spillet å med seneste update har fps en på min pc økt betraktelig også (min pc: amd xp1800,512ddr,radeon 8500) Erling hvis du spiller nå hva kaller du deg online å hva slags emperie spiller du for?.

 

å kommer dere til å ha en review av spillet?.

Lenke til kommentar

oo...jeg spiller en del UT2003 - det er jo tuFt! 8)

 

Vil du prøve noe morro? Gå i en butikk og kjøp deg Need For Speed: High Stakes/Road Challenge (samme spill - forskjellige navn i noen land) aka NFS 4. Koster under 100kr! Gameplayet i dette spillet er veldig bra, og det er heller ikke noe problem å laste ned og installere biler som ser like gode ut som bilene i NFS: HP2 :D . Det går også an å laste ned baner, lage egne baner + biler +++...trenger bare å laste ned noen verktøy(sier ikke at det er lett å lage :) ) krever litt av maskina da pga DX7-motor i spillet - men det er gøy!

Lenke til kommentar
"]Vil du prøve noe morro? Gå i en butikk og kjøp deg Need For Speed: High Stakes/Road Challenge (samme spill - forskjellige navn i noen land) aka NFS 4. Koster under 100kr!

VET at det er veldig gøy, men det vil ikke funke på win2kp...:cry:

bytta det med kjæresten min for C&C Generals, men synes stadig at NFS4 er gøyere...

Lenke til kommentar
"]Vil du prøve noe morro? Gå i en butikk og kjøp deg Need For Speed: High Stakes/Road Challenge (samme spill - forskjellige navn i noen land) aka NFS 4. Koster under 100kr!

VET at det er veldig gøy, men det vil ikke funke på win2kp...:cry:

bytta det med kjæresten min for C&C Generals, men synes stadig at NFS4 er gøyere...

 

Det går an å få det til å funke - men det er litt pes(om det er verdt det eller ikke er opp til deg).

 

http://nfs2000.4players.de:1033/ <-- Velg news english øverst til venstre - og så "English support article: NFS:HS on Win2000"

(Hvis du ikke foretrekker tysk da)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...