Gå til innhold

Kaptein på OC Team Norway


Anbefalte innlegg

Heisann

Ser med glede på at overklokkingen her på hw.no forumet er inne i en god periode,det er markant større interesse nå om dagen enn på lenge.

Håper dette kan fortsette,da jeg føler at OC Team Norway fortsatt har noe noe å gjøre på hwbot.

 

Tingen er,jeg er kaptein på OC Team Norway.

Det er vel litt en tilfeldighet,aspstein var Commander in chief for OC Team Norway i våre glansdager for et par år siden,vi var høyt ranket på den tiden,lå faktisk inne på topp 10 lista et par ganger.

 

Hadde også da konkuranser med fine premier og god deltagelse,noe jeg ser nå er på veg tilbake. Initsiativet denne gangen er da ikke meg,men andre ildsjeler her på forumet :)

 

Jeg er ikke aktiv nok til å være kaptein for teamet våres,jeg har erfaringen,men ikke tid. Sånn er det bare. Som de fleste vet som kjenner meg litt så er jeg en "gammal" familiemann med kjerring,barn,bikkjer,katter,hus,jobb...bla...bla...

 

Jeg har ikke tid til å være så aktiv som en Kaptein på OC Team Norway burde være.

Jeg slutter IKKE med overklokking som jeg har annonsert en gang før,jeg er overklokker "by heart" så jeg vil rusle rundt i bakgrunnen når tiden strekker til.

 

Jeg vil dere skal diskutere her,HVEM burde bli ny Kaptein på OC Team Norway.

 

Kriterier som jeg mener er relevante og viktige:(i random rekkefølge)

1. aktiv på forumet

2. Interesse for hardware og overklokking

3. Ha evnen til å lede,engasjere teamet

 

 

Diskuter her hvem dere mener er gode kandidater, kom med forslag.

 

Vi sier at vi avslutter diskusjonen her den 31.12.2009 og håper at vi da har blitt enige om hvem som vil fortjene å lede oss videre mot nye overklokkings eventyr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter at jeg har lagt overklokkingshobbyen på hylla for en periode, så kan jeg gi bort moderatorrettighetene mine også. Skal jeg være helt ærlig så har jeg egentlig ikke gjort så mye som moderator og jobben er hovedsaklig hva du gjør den til. Så om det finnes noen engasjerte sjeler der ute så bare si i fra. Det hadde vært kult om OC Team Norway kom på beina igjen med en ny generasjon overklokkere.

Lenke til kommentar

Som Nassuz sier, er det mer overklokking på gang. Jeg håper dette også vil fortsette. Men vi har vel fortsatt ganske mange som sitter å gjemmer seg inni en mørk krok å klokker...

 

 

Det er alltids mange med erfaring, men en leder skal jo ha litt mer enn bare erfaring. Man burde jo ha kvaliteter slik at han får med folk på events osv.. Det hjelper ikke bare velge en leder, men noen som virkelig brenner for dette. Og vil se at OC Team Norway lykkes.. Også må vi komme ut til folket.

 

Det er en ting jeg bemerker meg litt innen hardware.no og genrelt andre norske forum..Folk kunne prøvd å være litt mer ydmyk ovenfor hverandre. Roser folk andre klokker kommer de til å pushe mer og mer..

Om man bare slenger dritt til de som prøver er litt vell teit. Det hjelper stikk motsatt og OC miljøet blir bare med døll..

 

 

Også tror jeg folk er redd for å poste sine score, fordi syns nivået skal være så høyt og er redd for å bli bombet med masse unødvendig hets.

 

 

Regards Kristoffer

Lenke til kommentar

Jeg tror mangelen av ett eget oc forum er ett problem for utbredelsen av ett samlet oc miljø. Det blir for mange idiot kommentarer på ett generelt fora når noen poster ett oc ss.

 

I tillegg må man få til en lag følelse der erfaring, tips og utstyr deles.

 

Etter å ha fulgt litt med på norske oc miljø de siste 10-15 årene er jeg ikke veldig optimistisk, norsk jantelov blandet med skippertak mentalitet er ikke de beste forutsetninger for ett godt og langsiktig miljø.

 

Det finnes mange dyktige oc folk rundt om i norge, men uten ett ordentlig norsk miljø rundt denne hobbyen blir de fleste ganske fort utbrent og lei.

 

For folk som nyelig har oppdaget gleden ved å klokke vil jeg anbefale dem om ikke å tenke for mye på LN2 og WR's i starten, det er mye viktigere å lære seg å tweake maks ut av både hw og sw - noe man kan bruke eksisterende og rimlig hw å trene på.

Lenke til kommentar

Som trådstarter sier, han vil at vi skal diskutere hvem som er kandidater for å ta over som kaptein.. Ingen forslag ennå?

Jeg har noen forslag til folk, men vet selvsakt ikke om de har mulighet eller har lyst å ta over..

 

Hva med:

Soppen (Amanita Muscaria) Han er en meget god kandidat i mine øyne. Han har vært aktiv innenfor forum og drevet med overklokking en god stund nå. Han har hjulpet utrolig mange og har en veldig god og oppmuntrende tone når det kommer til overklokking. Han lærte meg det grunnleggende innenfor overklokking for ca 5 år siden, og han bruker masse tid og energi på å sette igang folk. Han har en god del erfaring og selv om han ikke er den som har levert de aller høyeste resultatene er han en god lagmann! (har også spillt div. spill i clan med han før i tiden)

 

Ellers så er det mange navn som kan nevnes men som jeg personlig ikke kjenner like godt:

 

-Hifiking

-**dp**

-Nizzen

-Wheelman

-knopflerbruce

 

Jeg bare putta på de personene jeg kom på i farta som har en del erfaring og som koser seg med hardware.. vet ikke om disse er kandidater i andres øyne, og jeg er slett ikke så aktiv selv lengre så om det er flere som fortsatt driver med overklokking og som burde vært hær så må dere andre som kommer på navn nevne disse.

Lenke til kommentar

Jeg kan godt være en liten "assistent" hvis det trengs her, med mindre folka i PURE klager veldig :p Tross alt er ikke OC Team Norway noen stor trussel foreløpig, så det skulle vel gå an å få til en ordning... (beklager hvis det hørtes veldig nedlatende ut :p )

 

Vet ikke om dere er klar over det, men jeg har faktisk endel socket 939-greier jeg har prøvd å selge en stund. Har vel noe 940 også, for de som har server-kort. Dette er gamle singlecores som vil gi litt poeng for de som gidder. Selger ikke "WR"-CPUene mine selvfølgelig, men fins jo noe i sjiktet rett under i endel tilfeller. Skal ikke ha allverden for disse gamle greiene heller, 100-200 kanskje, avhengig av rating bl.a.

Lenke til kommentar

Fikk tips om denne tråden av Kopfler i dag, skammer meg litt over og ikke ha sett den før :blush:

Men jeg kan godt tenke meg og være det hvis folket her ser på meg som duglig til det.

Vi har nok gode klokkere, men vi må klare og få samlet oss.

Møte og klokkes, ha konkuranser, prate mer sammen og som sagt over samle oss.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Ja,da ble vi vel enige,et meget godt valg syntes nå jeg også :)

Selv om jeg savner et par andre kandidater her,er det vel ganske enstemmig.

 

Soppen,youre the man...jeg ordner det formelle seinere i dag.

 

Ønsker deg og alle overklokkere et riktig godt nytt år :)

 

EDIT:

Ser ut som Hwbot er nede atm...så jeg prøver å gi deg kapteinbindet seinere i dag......

Endret av Nassuz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...