Gå til innhold

Bærbar til 5000-5500


Anbefalte innlegg

Har de siste dagene kikket på en laptop til min søster og kom frem til denne.

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=484530

 

Har bestilt fra Komplett i alle år, god erfaring generelt.

Noen andre som vil peke på tilsvarende pcer som kan være bedre?

 

Har selv valgt å se bort i fra HP da samtlige av mine venner har og har hatt problemer med sine. Stort sett hk feil osv. (gjelende denne prisklasse typ 5-10k)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du sier ingenting i det hele tatt om bruksområde og behov, ei heller alder på søsteren din, så vi har i grunn ingenting å gå på her. Men om hun skal bruke den til musikk, så klager de på lydkvaliteten på første tilbakemeldingen på komplett.

 

Det er sant, hun er ferdig utdannet. Trenger den til bilder (speilrefleks) og litt video redigering, høytalere kan hun koble til om så som så. Så jeg likte at den hadde 500gb hdd, samt kurrant prossessor

 

Du sier ingenting i det hele tatt om bruksområde og behov, ei heller alder på søsteren din, så vi har i grunn ingenting å gå på her. Men om hun skal bruke den til musikk, så klager de på lydkvaliteten på første tilbakemeldingen på komplett.

 

Det er sant, hun er ferdig utdannet. Trenger den til bilder (speilrefleks) og litt video redigering, høytalere kan hun koble til om så som så. Så jeg likte at den hadde 500gb hdd, samt kurrant prossessor

 

Bestilt;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...