Gå til innhold

HTC og Deltaservice


Anbefalte innlegg

Har en HTC S730, som begynner å bli noen år nå, men er veldig fornøyd med telefonen. Nå har det slik at telefonen falt i bakken her forleden, og dekselet sprakk på siden.

 

Kontaktet forhandeler og fikk beskjed om at prisen på skifte av dekselet kom på mellom kr 1.000,- og 1.500,- eks mva.

 

Tok da en titt på telefonen, og fant ut at det er jo ikke så vanskelig å skifte dette dekselet selv.

 

Ringte så HTC for å høre hvor jeg kunne kjøpe et deksel til telefonen, og de anbefalte da Deltaservice.

 

Ringte sa Deltaservice, og noe surt ble jeg mottatt når jeg fortalte at jeg var sluttbruker av telefonen.

 

-Vi svarer kun på henvendelser fra butikker og ikke fra kunder, svarte hun litt irritert.

 

Jeg forklarte da at jeg hadde vært i kontakt med HTC, og de hadde sagt at Deltaservice kunne hjelpe meg med å få kjøpt dette dekselet.

 

Svaret var da ganske klart at jeg måtte levere inn telefonen på en butikk, slik at Deltaservice kunne få reparere denne selv. Ikke søren at jeg fikk lov til å skru ut noen skruer og begynne å herje med telefonen, og dessuten ville jeg miste min garanti på telefonen (som allerede var utgått).

 

Litt perpleks står jeg igjen. HTC sier at Deltaservice kan hjelpe meg med reservedel, Deltaservice nekter å selge den til meg.

 

Hva gjør jeg med saken, jeg må jo ha nytt deksel. Noen som vet jeg kan få litt bedre service?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
dealextreme pleie rå ha alt sånt :yes:

 

Det går på at deltaservice har ca 2000 telefoner inn og ut hver dag. Dette går igjennom ett system som krever at alt er likt. Dvs at systemet bestiller opp etter hvor mange deksel operatørene tar ut til enhver tid. De driver helt enkelt å reparerer og ikke annet. Skal de selge deler så er det muligens enklere å starte ett nytt firma enn å klusse til dagens system som fungerer svært effektivt.

 

Deltaservice får veldig mange telefoner fra folk, meg inkludert på grunn av at HTC og andre leverer ut feil informasjon. Deltaservice driver kun med å ordne opp mobiler. Sjekk om dealextreme har delen. De har ganske mye deler til HTC

 

Mvh

Lenke til kommentar
Har en HTC S730, som begynner å bli noen år nå, men er veldig fornøyd med telefonen. Nå har det slik at telefonen falt i bakken her forleden, og dekselet sprakk på siden.

 

Kontaktet forhandeler og fikk beskjed om at prisen på skifte av dekselet kom på mellom kr 1.000,- og 1.500,- eks mva.

 

Tok da en titt på telefonen, og fant ut at det er jo ikke så vanskelig å skifte dette dekselet selv.

 

Ringte så HTC for å høre hvor jeg kunne kjøpe et deksel til telefonen, og de anbefalte da Deltaservice.

 

Ringte sa Deltaservice, og noe surt ble jeg mottatt når jeg fortalte at jeg var sluttbruker av telefonen.

 

-Vi svarer kun på henvendelser fra butikker og ikke fra kunder, svarte hun litt irritert.

 

Jeg forklarte da at jeg hadde vært i kontakt med HTC, og de hadde sagt at Deltaservice kunne hjelpe meg med å få kjøpt dette dekselet.

 

Svaret var da ganske klart at jeg måtte levere inn telefonen på en butikk, slik at Deltaservice kunne få reparere denne selv. Ikke søren at jeg fikk lov til å skru ut noen skruer og begynne å herje med telefonen, og dessuten ville jeg miste min garanti på telefonen (som allerede var utgått).

 

Litt perpleks står jeg igjen. HTC sier at Deltaservice kan hjelpe meg med reservedel, Deltaservice nekter å selge den til meg.

 

Hva gjør jeg med saken, jeg må jo ha nytt deksel. Noen som vet jeg kan få litt bedre service?

 

Send en mail til [email protected] (står på websiden) så tror jeg du vil få svar om det er mulig å få kjøpt deler fra dem. Vet at det er mulig, ( hørt om pris andre merker sitt deler ) og fått har fått kjøpt det.

Endret av jic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...