Gå til innhold

Logitech G19 og MX518


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte jeg skulle bytte ut min Logitech MX700 med en MX518 og et G19 tastatur. Er dette lurt?

Til Gaming er det lurt å bytte mus. Når det kommer til tastatur kan jeg ikke svare, jeg vet ikke hva slags tastatur du benytter nå. Men det vil antaglivis være like smart for deg å bytte tastatur så det å bytte mus.

 

Det kommer ikke noe nytt tastatur fra Logitech snart eller noe?

Jo, Logitech kommer snart med sitt Logitech Gaming Keyboard G110

http://www.logitech.com/index.cfm/gaming/m...02&cl=US,EN

http://www.hardware.no/artikler/logitech_g110/73547

 

 

Og er det et bra tastatur?

Ja.

 

Og er MX518 en bra mus?

MX518 er en gammel mus, men den holder fremdeles god stand.

 

Er den nyere en G5? :-)

Nei, Logitech G5 er nyere. Logitech MX518 ble lansert rundt Mars/April 2005, mens Logitech G5 ble lansert rundt Juli/August i 2005.

Endret av Svenni212000
Lenke til kommentar

Så G110 er et bedre tastatur enn G19? Det har jo ikke skjerm men er den så viktig? Og har det sånn "armstøtte" foran som man kan sette på. Sånn som G19? Og så på G9x musen. Så ganske god ut. Er den det? Litt spesiell med det coveret man kan ta av og på men.

Lenke til kommentar

Så G110 er et bedre tastatur enn G19?

- Nei.

 

Det har jo ikke skjerm men er den så viktig?

- Skjermen er ikke viktig. Men det gir det lille ekstra, om du kjønner?

 

Og har det sånn "armstøtte" foran som man kan sette på. Sånn som G19?

- Vet ikke. Men ser man på bildene, virker det ikke som G110 har armstøtte.

 

Og så på G9x musen. Så ganske god ut. Er den det? Litt spesiell med det coveret man kan ta av og på men.

- G9x er teknisk sett bedre. Men det er flere som har klaget over at G9 serien mus er vond å bruke. Det som har gjort MX519 og G5 serien mus så populær er det punkt at disse er ganske behagelig i bruk. MX518/G5 har kansje ikke 5000++ dpi og justerbar vekt. Men du kan farte rundt musematten med disse i timesvis uten å bli sliten.

NB: Du kan også ta en titt på Logitech G500 Gaming Mouse, som er en god oppgradering på G5 musen.

Lenke til kommentar

Hvor gammel er G500? Og den er bedre en G9x, G5 og MX518? Hvor er det best/billigst å bestille G19 og G500 fra? Har også en slik ganske gammel Dataline musematte med "gelèarmstøtte". Reagerer musen bra på den? Synes den er ganske behagelig. Forresten. Takk for raske og gode svar Svenni212000 :)

Endret av AlfJ
Lenke til kommentar

Jeg har MX-518, og er storfornøyd. Spiller mye COD Mw2 og den har redda meg mange ganger :p

 

Min bror har G9 mus som jeg prøvde.. Jeg syns den var helt forferdelig.. Men det er min mening. Er kanskje litt 518 patriotisk, prøver å være nøytral :p

 

Mx518 er iallefall en utrolig digg datamus :D

 

Litt ot?: Har melee på pil forover og special grenade på pil bakover, noe som funker fett :p

Lenke til kommentar

G500 er noen få måneder ung.

 

Vanskelig å si hva som er best.. Valg av Gaming mus er mye smak og behag også.

 

Usikker på hvor det er best å kjøpe disse.. Du kan jo selv benyte Prisguiden.

PS: Komplett.no har en god Logitech Gaming Pakke

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=519054

Her har du en annen god pakke (Det er dog ikke Logitech)

http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:2374341

 

Og til slutt for denne gang har jeg 4 ord til deg- Få deg ny musmatte.

(... ... Eller var det fem ord??)

Lenke til kommentar

Var i en butikk idag og kjente på G9x musen. Synes den var rimelig god. G500 er liksom litt kjedelig. G9x var veldig kul. Og er ikke den typen som spiller hele dagen i strekk. Har ganske mange, lange pauser. Så tror jeg går får G9x. Er den nyere en G500?

Og er nok midedelklasses gamer så går for Razer Destructor. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...