Gå til innhold

Kjøp Av Bærbar PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Acer'en har bedre RAM (DDR3), den har større harddisk(500GB), og den veier 0.7 kg mindre.

Hp'en har større skjerm(17,3), LED skjerm og Windows 7

 

Så de er litt forskjellige. Selv ville jeg ha kjøpt Acer, fordi jeg liker ikke utsene på hp'en, jeg har hørt at hp går i stykker når garantien er gått ut og jeg synes det blir litt dyrt for ganske lite. Men det er min mening.

Jeg leste på komplett at aceren ikke var så bra till musikk.

Lenke til kommentar

HP Pavilion DV7-3010 har bedre grafikkort (noe som gjør at du kan spille med bedre grafikk/mer flyt), bedre oppløsning på skjermen, bedre prosessor og leveres med Windows 7 (Acer leveres med Vista). DDR3-ram har ikke så mye å si, siden det uansett ikke vil være det som er flaskehalsen hvis noe går tregt.

 

Men på den annen side er HP-maskinen større (17"), tyngre (3.52 kg) og mindre harddisk (320GB) enn Acer (15.6", 2.8 kg, 500GB). Hvis du vil kunne spille de fleste spill, også spill som kommer i fremtiden, så vil jeg anbefale HP, mens hvis det er viktig for deg at pc-en er liten og lett og kan fraktes rundt, samt større diskplass, så kan det lønne seg å kjøpe Acer. Husk at du uansett kan kjøpe ekstern harddisk hvis du får for lite plass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...