Gå til innhold

Skal kjøpe NY bærbar PC.


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har slitt me enn gamel Dell Inspiron 9300 lenge nå, har for det meste brukt den til spilling å slikkt men sannheten me denne dataen er at den ikke er til spilling!

så tenkte jeg mei at jeg skulle se på ny. Og den fuste som falt inn i meg var denne her:

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=484530

 

Syns denne skulle passe mei KJEMMPE FINT! Men er ikke sikke på Funksjonene, håper på hjelp :)

 

Takk for alle svar :)

Endret av Want2b
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lettere å svare hvis vi vet litt om bruksområdene til maskinen. Hvor mye vil du betale for en ny PC? Hva skal du bruke maskinen til? Hva slags spill vil du at maskinen skal kunne kjøre?

 

 

Jeg skal spille spill som Call Of Duty Modern Warfare 2 , Counter Strike 1,6 Og Source Og World Of Warcraft ..

Maskinen skal brukes til litt spilling og nokso mye surfing på nett å skolearbeid :)

 

MvH Want2b :)

Lenke til kommentar

Du vil kunne kjøre Counter Strike og WoW på maskinen, men tviler på at Modern Warfare 2 kommer til å kjøre noe særlig bra (kan hende det er spillbart, men er ikke er ikke sikker på det). Hvis du vil kjøre Modern Warfare 2 tror jeg du må noe opp i pris. Husk at det er grafikkortet som er viktigst i spill.

 

EDIT: Tror egentlig CoD MW2 er spillbart med den maskinen hvis du spiller på low-med på det meste. :)

Endret av Mathias-S
Lenke til kommentar
Du vil kunne kjøre Counter Strike og WoW på maskinen, men tviler på at Modern Warfare 2 kommer til å kjøre noe særlig bra (kan hende det er spillbart, men er ikke er ikke sikker på det). Hvis du vil kjøre Modern Warfare 2 tror jeg du må noe opp i pris. Husk at det er grafikkortet som er viktigst i spill.

 

EDIT: Tror egentlig CoD MW2 er spillbart med den maskinen hvis du spiller på low-med på det meste. :)

 

 

For vi se om Cod MW2 virker bra da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...