NoNamesLeft Skrevet 7. desember 2009 Skrevet 7. desember 2009 Hei! Lurer bare på hva jeg trenger av programer og lignende for å lage et tekstbasert mafia spill? Mvh -Vik
Frigg33 Skrevet 7. desember 2009 Skrevet 7. desember 2009 Det er en del måter å lage det på. Java og PHP kanskje? Men da må du ha litt kunnskap om det da.
TobbeOo Skrevet 8. desember 2009 Skrevet 8. desember 2009 Som Nordic Mafia tenker du på? Vell.. Vis du vil ha flere spillere en bare deg, så er det jo litt værre... Men for eksempel, Visual Basic (2008 Express bruker jeg) funker vanvittig bra tl og lage singleplayer.. Om det er "nok" for deg vet jeg jo ikke, desuten så krever det litt ferdigheter / kunnskaper fra før av i VB.
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 8. desember 2009 Skrevet 8. desember 2009 Hva du trenger? Du må ha kunnskap innen programmering.
NoNamesLeft Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Skrevet 8. desember 2009 Tenkte jeg kunne lære meg litt underveis fra diverse nettsteder. Skal være multiplayer da seff! Samme genere som NM
NoTrace Skrevet 8. desember 2009 Skrevet 8. desember 2009 Lykke til, du har nok en BETA om et år eller to, om du jobber aktivt
Ståle Skrevet 8. desember 2009 Skrevet 8. desember 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?s=tek.no...howtopic=959219
Frigg33 Skrevet 8. desember 2009 Skrevet 8. desember 2009 Jeg tror trådstarter helst vil lage et spill selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå