Gå til innhold

Uke 50mm 2009 - LoviseF - 50mm f2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brukernavn: LoviseF

Deltagernivå: Purist

Utstyr: Olympus E-3 med Zuiko digital 50mm f/2

Tillegsutfordring: ingen

Hei!

Jeg er ny her på forumet, men min samboer har vert her en stun nå. Han har mast på meg i snart 2 år på at jeg måtte komme meg inn her så... her er jeg! :)

Her er dagens bilde.

post-205986-1260220792_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Velkommen til oss. E-3 med 50mm f/2 er snaddersaker.

Dette var en morsom variant :) Lampe ?

Tom

Takk for det!

Er en lampe ja :) hehe

Skrevet

Stilig! Om jeg ikke blingser helt dreier nok dette seg om nyere svensk fabrikat* – men PHs kongle fra 1958 er slett ikke ubeslektet.

*Klarer ikke å finne ut om de to som står bak IKEAs variant er designet i Danmark, så må ta forbehold der.

Skrevet (endret)

Tøft lampebilde. Jeg skal følge med på resten av uka.

Og jeg for min del er ikke så opphengt i hva slags lampe det er så lenge den så bra ut på bilde!

Endret av bareanton
Skrevet

Jah, da var det dag 2 og tid for bilde nr 2 :)

Har hatt en travel dag, så det ble ikke så veldig spesielt bilde. Bare et lite utsnitt av det nydelige pepperkakehuset jeg laget i dag :p

post-205986-1260307902_thumb.jpg

Skrevet

Dag 4!

Prøvde å være litt mer kreativ i dag men føler det meste her i huset begynner å bli brukt opp :p

Her er nå dagens bilde:

post-205986-1260471997_thumb.jpg

Skrevet (endret)

Trodde først du hadde gått over til filmfotografering, før jeg så at det var gavebånd.. ;)

Edit "havve"?? Kan'gke skrive, jeg.

Endret av Trondster
Skrevet

Jah, da var det gått en dag og 2 til. Fikk tatt et bilde i går men glemte å legge det ut (julebord stress), Så får heller ta det nå :)

Her er bilde for dag 5.

post-205986-1260646533_thumb.jpg

Skrevet

Dag 6! En nydelig dag for fotografering. Jeg og samboeren tok en liten kjøretur i kulden, noe som resulterte i mange fine frost og stemningsbilder av vinteren. Er nok ikke lenge til snøen kommer til Haugesund! :D

Her er dagens bilde:

post-205986-1260646841_thumb.jpg

Skrevet

Jah.... Da var det dag 7 og tid for siste bilde... Har vert en travel men morsom uke, er kjekt å bli "tvunget" til å være litt kreativ i den travle hverdagen :)

Her er dagens bilde:

post-205986-1260741824_thumb.jpg

Skrevet

Gårdsagens er veldig behagelig, kombinasjonen av myke linjer i stråene og myke farver gjør seg veldig godt.

Dagens er fascinerende – drømmende, diffus bakgrunn. Men kan man drikke av disse glassene, eller har jeg misforstått komplett? :)

Takk for en fin 50mm-uke. Enig i at det er greit å tvinge seg til å fotografere – det er langt enklere å ta seg tid til det når en har et lite spark bak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...