Lommebok Skrevet 7. desember 2009 Skrevet 7. desember 2009 Halla. Søker et spill som er omtrent samme som Aion, wow eller Oblivion. Helst ikke ha mnd pris(slik som wow og aion) Foretrekker free play(slik som i Oblivion) og ikke moderne(Fallout 3 f.eks) Dette var da min første post her så er det noe feil eller noe dere vil ha rettet på bare si det.
VarCon Skrevet 7. desember 2009 Skrevet 7. desember 2009 Hva er i veien med Oblivion? Det klarerer jo alle kravene dine.
Lexiboij Skrevet 7. desember 2009 Skrevet 7. desember 2009 Han har gått lei. Vil anbefale Dragon age: Origins. Kampsystemet er bygd opp på samme måte som de fleste mmo, men her blir du nødt til å bruke taktikk.
EMS15 Skrevet 7. desember 2009 Skrevet 7. desember 2009 (endret) Skulle akkurat til å lage en tråd som dette. Faktisk akkurat helt lik. At det koster i måneden og ikke moderne etc. Jeg vil anbefale deg å skjekke ut www.mmorpg.com og så "Game List". Der finner du så og si alle mmorpg spillene :] Send meg en PM hvis du finner et spill - Så kan vi kanskje begynne litt sammen Endret 7. desember 2009 av EMS15
Lommebok Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Skrevet 7. desember 2009 Hva er i veien med Oblivion? Det klarerer jo alle kravene dine. Det har jeg spilt altfor mye. Gått rett og slett lei.
Lommebok Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Skrevet 7. desember 2009 Han har gått lei. Vil anbefale Dragon age: Origins. Kampsystemet er bygd opp på samme måte som de fleste mmo, men her blir du nødt til å bruke taktikk. og det er freeplay på en måte, slik som Oblivion, aion etc.
EMS15 Skrevet 7. desember 2009 Skrevet 7. desember 2009 Aion er p2p spill geneN Har ville ikke ha P2P spill slik som for eksempel WoW og Aion, som begge er P2P.
Lexiboij Skrevet 7. desember 2009 Skrevet 7. desember 2009 Han har gått lei. Vil anbefale Dragon age: Origins. Kampsystemet er bygd opp på samme måte som de fleste mmo, men her blir du nødt til å bruke taktikk. og det er freeplay på en måte, slik som Oblivion, aion etc. Du løper vel ikke akkurat rundt på et stort område. Områdene er delt opp i flere små soner. Men ellers er det svært fritt. Vil anbefale å se gameplay på youtube ettersom at det er svært vanskelig å forklare. I følge meg er det årets beste RPG.
Lommebok Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Skrevet 7. desember 2009 Han har gått lei. Vil anbefale Dragon age: Origins. Kampsystemet er bygd opp på samme måte som de fleste mmo, men her blir du nødt til å bruke taktikk. og det er freeplay på en måte, slik som Oblivion, aion etc. Du løper vel ikke akkurat rundt på et stort område. Områdene er delt opp i flere små soner. Men ellers er det svært fritt. Vil anbefale å se gameplay på youtube ettersom at det er svært vanskelig å forklare. I følge meg er det årets beste RPG. Takk for tipset. Sett på filmer ifra youtube og tror jeg er frelst allerede. Det ser SYKT artig ut. Kjøpt og laster ned ifra steam akkurat nå
Lommebok Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Skrevet 7. desember 2009 Han har gått lei. Vil anbefale Dragon age: Origins. Kampsystemet er bygd opp på samme måte som de fleste mmo, men her blir du nødt til å bruke taktikk. og det er freeplay på en måte, slik som Oblivion, aion etc. Du løper vel ikke akkurat rundt på et stort område. Områdene er delt opp i flere små soner. Men ellers er det svært fritt. Vil anbefale å se gameplay på youtube ettersom at det er svært vanskelig å forklare. I følge meg er det årets beste RPG. Takk for tipset. Sett på filmer ifra youtube og tror jeg er frelst allerede. Det ser SYKT artig ut. Kjøpt og laster ned ifra steam akkurat nå Men en ting jeg lurte på ang. Dragon Age: Origins. Må jeg styre en hel group, eller er jeg alene?
Lexiboij Skrevet 7. desember 2009 Skrevet 7. desember 2009 (endret) Du kan styre opptil 4 samtidig. inkl. din egen person. Endret 7. desember 2009 av Lexiboij
Lommebok Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Skrevet 7. desember 2009 Du kan styre opptil 4 samtidig. inkl. din egen person. Følger disse typene meg hele tiden? O.o
Lexiboij Skrevet 7. desember 2009 Skrevet 7. desember 2009 Det er flere personer som du kan velge mellom. Det vil mest sannsynlig følge deg hele tiden bortsett fra noen ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå