Gå til innhold

Utfordring: Brus++ free Januar


*F*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilke alkoholholdige drikker er det vi har lov til å drikke da? Jeg stemmer for kun øl.

Er jo en selvfølge at vi ikke kan drikke rusbrus og cider som alle vet at er masse sukker i, men er ikke akkurat som jeg vet hvilke alkoholholdige drikker som inneholder masse og lite sukker.

Kun øl? Hvor idiotisk er ikke det da? Hva med vodka, whiskey, cognac og slikt da?

Lenke til kommentar
Hvilke alkoholholdige drikker er det vi har lov til å drikke da? Jeg stemmer for kun øl.

Er jo en selvfølge at vi ikke kan drikke rusbrus og cider som alle vet at er masse sukker i, men er ikke akkurat som jeg vet hvilke alkoholholdige drikker som inneholder masse og lite sukker.

Kun øl? Hvor idiotisk er ikke det da? Hva med vodka, whiskey, cognac og slikt da?

DU som er idioten her. Les nå posten min.

Jeg sier jo at jeg ikke vet hvilke alkoholholdige drikker som inneholder masse sukker og hvilke som ikke gjør det. Men de som ikke inneholder store mengder sukker burde da være lov. Men på en annen side burde vi kanskje begrense oss til et få antall forskjellige drikker som inneholder alkohol og siden øl er det som flest drikker, stemmer jeg på det. Er ikke så mange som drikker vodka, whiskey o.s.v.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...