Gå til innhold

Uke 50mm 2009- Inc- 50mm f1,4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke lett å få bilder av norske veier der en kan drømme seg inn i evigheten, vi har jo for vane å ha så forbannet mange svinger. Men her får du det til, bra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja, man blir litt blindt når man jobber med bilder. Burde hatt meg en runde i ettertid og dempet det litt, men sånn er det nå en gang at bildenen skal publiseres samme dag :p Blirr litt stress da.

Endret av Inc
Skrevet

wow - dette var meget kult! Det funker bra som et slags grotesk "nasjonalromantisk hjort i solnedgang"-klisje. Litt synd du ikke klarte å beholde mer detaljer i himmelen, tror det kunne hevet bildet et hakk til. Jeg ser hva du forsøker på med softingen, men jeg er enig med de forrige posterne i at du nok med fordel kunne dempet det noe.

Skrevet

Ser du klarte å gjennomføre tåka mye bedre enn meg..... Jeg får heller komme sterkere tilbake uke 50 2010 :)

"Slutt" var sterkt, men synes du overdrev effekten med skarphet/uskarphet. Utenom det, var det et blinkskudd! :)

Skrevet (endret)
Død hjort i solnedgang og Tåketak var to særdeles flotte bilder!

Har du prøvd å hente inn himmelen litt på det siste?

Takker. Det var desverre slutt på himmlen også.. :(

Edit: ja som jeg nevnte tidligere var jeg nok litt glad i den "dusen" omkring kadaveret, jeg ville bare være sikker på at jeg satte prikken over "i"`n.

Takk alle sammen.

Endret av Inc
Skrevet

Snodig. Bildet er jo så fantastisk uinteressant....., samtidig gjør lysene, teksturene etc etc bildet ganske behagelig å se på. Well done! :) Et av de bedre dør-bildene jeg noen gang har sett...

Skrevet

bra psykedelisk inntrykk de lysene gjør på døra når det vises i svart/hvitt. Passer godt til tittelen, og ikke minst som avslutning på utfordringen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...