Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sliter med avstand


Gjest Gutt_16

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt_16

Hei, det har seg sånn at jeg er en 16 år gammel gutt som går på VG1. Da begynte jeg i en selvsagt i en ny klasse og i denne klassen så la jeg merke til en jente ganske godt. Men på det tidspunktet hadde hun en kjæreste, så kunne ikke prøve meg da. Men etter som tiden gikk så ble det slutt mellom henne og kjæresten. Vi begynte å snakke på msn, mye, veldig mye. Som igjen førte til klemmer på skolen også enda videre førte til meldinger til jeg endelig spørte om vi skulle finne på noe sa hun: JA :D

 

Alt virket fint til den dagen vi skulle finne på noe. Jeg skulle til henne og fant fort ut at det ikke går noen busser hjem til meg senere enn 18.30! I tillegg så kunne ikke foreldrene mine henta meg, da de selv skulle arrangere en fest den kvelden. Vi skulle da ta dette igjen ved å finne på noe i kveld da jeg var alene hjemme, men som sagt går det ikke noen busser senere enn 18.30 og da foreldrene hennes skulle i julebord kunne ikke de hente henne..

 

Holdte på å glemme å si, men det tar cirka 50 minutter med buss fra henne til meg...

 

Noen som vet hva jeg kan gjøre? :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gutt_16
50 min med buss er ingenting. Prøv 9 timer på toget.

 

Er ikke at det tar 50 min med buss som er problemet, men at det aldri går noen busser dit...

 

Lån en sykkel av noen, så får du deg trim samtidig.

 

Er ikke bare bare å sykle om vinteren da xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...