Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Elsker hun meg virkelig?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har vært forelsket i samme jenta i 2-3 år nå, og endelig har vi blitt "sammen". Vi har vært hos hverandre hver helg i 2 måneder nå, og der er kos. Men hun virker litt usikker. Hun kaller meg kjæresten sin av og til, men hun vil ikke skrive på facebook at vi er sammen.(ikke at det er så viktig, men skjønner ikke hva som er greia)

 

Har lagt merke til at hun nesten aldri lukker øynene når vi kysser. Har hørt at de som ikke gjør det, ikke er til å stole på? Vi har veldig god sex. Hun sier det er den beste hun har hatt, og det er definitivt den beste jeg har hatt.

 

Av og til svarer hun ikke på meldinger osv. Andre ganger kan hun sende at hun elsker meg så mye, savner meg osv. Blir ikke klok på denne jenta.

 

Noen som har opplevd noe liknende, eller er det noen jenter der ute som vet hva dette er?? Elsker denne jenta utrolig høyt, og vil ikke annet enn å være sammen med henne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det med å lukke øynene under kyss tror jeg er et veldig upålitelig råd. Det er nok enorme individuelle forskjeller akkurat der.

Når det gjelder om hun elsker deg så er du jo bare nødt til å ta sjansen og stole på at hun gjør det. That's why they call it a leap of faith.

At hun noen ganger er treig til å svare på meldinger osv. trenger ikke bety noe heller. Det er stor forskjell på hvor behov folk har for å "klenge" på kjæresten. Det trenger ikke bety at hun ikke elsker deg.

Lenke til kommentar
Hvis jeg var deg ville jeg prøvd å ikke bli for "in love" med henne.. Kanskje prøve å holde litt avstand, virker som hun er en jente som plutselig kan knuse hjertet ditt.

 

Det er desverre for sent. Hun er alt jeg har, og alt jeg bryr meg om. Så må nok ta en sjangs der ja.

 

Takk for svar L4a5:)

Lenke til kommentar
Hvis jeg var deg ville jeg prøvd å ikke bli for "in love" med henne.. Kanskje prøve å holde litt avstand, virker som hun er en jente som plutselig kan knuse hjertet ditt.
Man må jo ta noen sjanser noen ganger. Livet hadde blitt jævlig kjedelig om man kun skulle holdt seg til ting som var trygt.
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hei!
Hei

 

Har vært forelsket i samme jenta i 2-3 år nå, og endelig har vi blitt "sammen". Vi har vært hos hverandre hver helg i 2 måneder nå, og der er kos. Men hun virker litt usikker. Hun kaller meg kjæresten sin av og til, men hun vil ikke skrive på facebook at vi er sammen.(ikke at det er så viktig, men skjønner ikke hva som er greia)

Har hun gitt deg noen konkret grunn til at hun ikke vil det? Det kan være uttallige grunner til at hun ikke vil det. Kanskje hun har en konservativ familie som ikke er så happy for at hun har kjæreste? Kanskje hun har en knust eks et sted hun ikke vil gni det inn til?

Kan være veldig mange helt ufarlige grunner til at hun ikke vil det. Hør med henne om hvorfor. :)

 

Har lagt merke til at hun nesten aldri lukker øynene når vi kysser. Har hørt at de som ikke gjør det, ikke er til å stole på? Vi har veldig god sex. Hun sier det er den beste hun har hatt, og det er definitivt den beste jeg har hatt.

Den første biten skal du ikke tro på. Det er veldig individuelt. Og hvis du vet at hun ikke lukker øynene, så gjør vel ikke du det heller? Og du er vel til å stole på? ;)

Den andre biten tar du som et kompliment, og lar ligge.

 

Av og til svarer hun ikke på meldinger osv. Andre ganger kan hun sende at hun elsker meg så mye, savner meg osv. Blir ikke klok på denne jenta.

At hun ikke svarer på meldinger kan rett og slett være at hun er opptatt med noe i det den tikker inn. Og da er det veldig lett å la den havne i glemmeboken.

Ikke baser noe som helst på SMS. Det er så veldig mange faktorer som spiller med som du ikke kan se.

Men hun skriver jo at hun elsker deg og savner deg, så fokuser heller på de enn at hun ikke svarer av og til. :)

 

Forøvrig vil jeg si meg 110% enig med Lars:

Man må jo ta noen sjanser noen ganger. Livet hadde blitt jævlig kjedelig om man kun skulle holdt seg til ting som var trygt.
Lenke til kommentar
Har vært forelsket i samme jenta i 2-3 år nå, og endelig har vi blitt "sammen". Vi har vært hos hverandre hver helg i 2 måneder nå, og der er kos. Men hun virker litt usikker. Hun kaller meg kjæresten sin av og til, men hun vil ikke skrive på facebook at vi er sammen.(ikke at det er så viktig, men skjønner ikke hva som er greia)

At hun ikke vil skrive på facebook kan være negativt i at hun enten er flau over deg eller vil være utro med deg (litt vel sjeldent men de finnes nok), og det kan være positivt i at dette ikke handler om å tilfredsstille et sosialt behov for henne, noe som er kjempepositivt.

 

Har lagt merke til at hun nesten aldri lukker øynene når vi kysser. Har hørt at de som ikke gjør det, ikke er til å stole på?

Bullshit.

 

Vi har veldig god sex. Hun sier det er den beste hun har hatt, og det er definitivt den beste jeg har hatt.

Bra sex er et bra tegn!

 

Av og til svarer hun ikke på meldinger osv. Andre ganger kan hun sende at hun elsker meg så mye, savner meg osv. Blir ikke klok på denne jenta.

Hun surrer deg rundt lillefingeren din når du lar deg affektere av dette. Bare ikke tenk på det sånn.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Kjæresten min er likedann..

 

 

Skulle gjerne sagt at du skal slutte å bekymre deg osv.., men jeg irriterer meg over det samme problemet!

 

 

 

Ja, det er ganske irreterende.!

 

Tusen takk for alle innlegg. Ditt var veldig fint Smurstafa. Takk for deet!

 

I det siste har hun begynt å drømme om eksen sin, og da blir hun litt usikker på om det er meg hun skal være med. Får jo ikke gjort annet enn å minne henne på at denne eksen var en stor idiot som var utro mot henne.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Kreo5_*

Jeg tror jeg ville satset på henne.

Kan henne hun bare er usikker.

 

Er mere enig med TS at selvom hun ikke vil gå i forhold på facebook, trenger ikke dette å bety noe.

Er lett å kunne misstolke ting som står på facebook.

 

Men det er jo altid ett men, en nr to løsning.

Og det er at hun faktisk bare player deg, og prøver å holde på deg så lenge hun klarer.

Vi jenter kan være noe beist.

 

Trist hvis sistenevnte er rett, hvis du virkelig elsker denne jenta.

Men hvis du elsker henne så ville jeg prøvd å fått henne. Koste hva det koste vil. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...