Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Savner friheten ved å være singel


Gjest Guest_anonym_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men hvis problemet ikke er at du ønsker å treffe andre jenter så ser jeg ikke hvorfor det er singellivet som frister. Hva er det du ønsker å få ut av singellivet? For det å ha gutteturer på byen og sånt skal du fint kunne ha i et forhold. Da burde du heller ta en samtale rundt tillit med kjæresten din.

 

Gjerne utdyp hva du savner med singellivet.

Lenke til kommentar

jeg savner bare og slippe tenke på folk utenom meg selv, bare ha den følelsen av at det er bare MEG og ingen andre, jeg gjør det jeg vill , ikke forklare noe som helst og gjør som jeg vill uten og ta hensyn til en annen person, veldig egoistisk av meg men det er bare noe deilig med den følelsen av ogte og viste at det er bare deg og ingen andre og tenke på slå deg laus gjør det du vill

Lenke til kommentar

Hmmm.........................

 

Du vil være som Charlie i Two And A Half Men. Og hva er det første ordet som streifer meg? Uansvarlig :wallbash: .

 

Før noen arresterer meg på det: Jeg synes ikke det er uansvarlig å tenke på seg selv, og seg selv bare i utgangspunktet, men å handle utifra denne tankegangen når man er i et forhold. Og for å presisere det enda nærmere: Jeg leser ingen plass at TS faktisk handler utifra denne tankegangen, og - for denne gang - kaller han ikke uansvarlig.

 

Stilig metafor Crazymech. Stjeler den jeg :yes:

Endret av StianGH
Lenke til kommentar

etter denne tråden har jeg bestemt meg for og bare overgå den tanken om å prøve å sette forholdet til sides en stund , veldig mye blannet meninger om dette her, men risker ikke og myste denne jenta på grunn av at jeg var dum nokk til og la den egoistiske delen ta over, takk for deres meninger folkens :) får bare leve etter kanke leve med dem kanke leve uten dem :) så får vi se hvordan dette utvikler seg med tiden :)

Lenke til kommentar

Min mening er at mange av de som gir deg råd her ikke helt skjønner hva de snakker om, de har mest sannsynlig ikke opplevd det samme som deg. Jeg er ganske sikker på at det ikke bare er "en kveld med gutta i ny og ne" du trenger for at denne følelsen du har skal gå over. Bare at du har opprettet denne tråden her er et ganske illevarslende tegn på hvordan forholdet deres kommer til å utvikle seg. Skulle gjerne visst om du bor sammen med dama eller om dere bor hver for dere forresten...

Lenke til kommentar
Jeg er veeeldig glad i hu jeg er sammen med men alikevell så føler jeg at nå som jeg har blitt 18 så har jeg lyst og nyte ungdomstiden skikkelig, men er så skikkeli glad i henne at jeg ikke vill gi slipp på henne men alikevell så vill jeg gi slipp på henne og sette henne på pause viss dere fatter, at jeg kan hente henne om 2-5 måner

 

haha, kan ikke tro at du skrev sette henne på pause så hente henne etter 2-5 mnd.. Eh hadde vært fint om alle kunne gjøre sånt hadde det ikke? ut ifra hva du sier så mener jeg du burde ha det gøy slå opp med kjæresten din være ungdom! gå ut have fun, kose, flørte osv etter det ta det som det kommer. Bedre at du gjør det nå enn at du finner ut når dere er 30 og du bestemmer deg for at du ikke hadde levd nok i ungdomstiden og vil gjøre det da! Hvis du er så glad i henne og elsker henne eller what so ever så er det sikkert en løsning som begge kan finne ut av! :) Jeg hadde da slått opp å hatt det utrolig gøy så hvis hun er der etter at du har skjønt at du vil ha henne tilbake så er jo det en bra ting hvis ikke så må du bare leve med det, hvem vet kanskje du finner ut at hun ikke var noe for deg og treffer noen andre når tiden er den rette ! :)

Lenke til kommentar

Hvis du slår opp vil du føle at det var rett en liten stund etterpå, så blir du å angre som en hund når den følelsen legger seg, noe som skjer ganske fort! Dette skjer ofte, og har skjedd med meg selv og mange, mange andre! Selv om jeg ikke helt tenkte på det akkurat slik som du gjør, da. Ser jeg i ettertid at det var slik jeg tenkte i bunn og grunn. Jeg hadde ikke hatt kjæreste før og lurte på hvordan det egentlig skulle være i et forhold, savnet å få den gode responsen fra andre jenter og kunne ha litt mer frihet. Jeg tror alle kjenner på dette en periode i den alderen, men jeg tror at veldig mange brenner seg der. Jeg angret veldig etter en stund, og så at jeg hadde det supert ilag med henne, og at det var bare noen få justeringer som måtte til, vi trengte å få gjort hver våre ting, og få mere tid ilag med andre venner ifra hverandre. Dette er noe alle par kommer til i alle forhold og man må ta tak i problemet og finne en god løsning.

 

Men dette er ting alle må tenke over før de går inn i et forhold, eller er i et forhold:

Du må ha rett innstilling: hvorfor ville du ha en kjæreste, er det kun for å tilfredsstille deg selv? I et forhold er det to parter og man kan ikke bare tenke på seg selv, det går ikke i lengden, da vil aldri et forhold funke. Hva er målet med forholdet? Se på alle de flotte tingene dere har ilag, hvordan du har det ilag med henne, skriv ned alle tingene som er flott med henne og du vil savne.

Så kan dere kanskje endre litt på hvor mye dere er ilag med hverandre og heller gjøre litt ting dere selv vil, vi alle trenger å få gjort hver våre ting for å få tilfredsstilt vårt behov for både menn og kvinner. Selv den beste vennen din blir du lei av, og det samme gjelder kjæresten, det betyr ikke at du skal gjøre det slutt bare du blir litt lei og tror det er bedre med noe annet.

Gresset på andre siden av gjerdet ser ofte mye grønnere ut, men når du hopper over å starter å beite ser du at det er vissent flere plasser. Slik vil det være i alle forhold, og med alle personer. Ingen er perfekte. Sats heller på å prøve å være den perfekte, så vil du få mye tilbake.

Er du klar for dette? Eller er du bare på jakt etter å leke rundt å skade dine og andres følelser når du hopper rundt på de uendelige gressletter.

 

Men jeg lover deg at hvis du virkelig er glad i henne, vil du angre som en hund etter en stund. Men dette er som sagt veldig vanlig for mennesker i din alder og noen gjør det ofte rett i å gjøre det slutt hvis forholdet er helt crapp og det er ingenting å bygge på, men det virker ikke helt som du har tenkt over hva det vil si å være i et forhold. Ta en liten runde med deg selv og tenk deg godt om.

 

Mitt råd til deg=)

 

Sikkert veldig mye rot her=)

Endret av OddZen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...