Gå til innhold

På leting etter hodetelefoner med MYE bass


Anbefalte innlegg

Jeg simpelten elsker bass når jeg hører på musikk, (hardstyle spesielt) og til det holder ikke Steelseries Siberia. Det finnes rett og slett ikke bass i de hodetelefonene jeg har nå. Så har funnet ut at jeg skal spandere et sett med nye hodetelefoner på meg selv til jul. Foreløpig har jeg sett på Sony MDR-XB500 og MDR-XB700. De billigste nettstedene selger de for rundt 500 og 800 kr, men jeg er ikke sikker på hvilket prisnivå jeg skal legge meg på. Ihvertfall ikke mer enn 1000 kr med mindre det er noe som koster 100-lappen mer som absolutt er verdt det. Noen forslag? Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg simpelten elsker bass når jeg hører på musikk, (hardstyle spesielt) og til det holder ikke Steelseries Siberia. Det finnes rett og slett ikke bass i de hodetelefonene jeg har nå. Så har funnet ut at jeg skal spandere et sett med nye hodetelefoner på meg selv til jul. Foreløpig har jeg sett på Sony MDR-XB500 og MDR-XB700. De billigste nettstedene selger de for rundt 500 og 800 kr, men jeg er ikke sikker på hvilket prisnivå jeg skal legge meg på. Ihvertfall ikke mer enn 1000 kr med mindre det er noe som koster 100-lappen mer som absolutt er verdt det. Noen forslag? Takk!

 

Skullcandy Hesh får 'kritikk' for for mye bass.. Ganske mye billigere enn de du ser etter, og det gjenspeiles kanskje i kvalitet. Jeg har hatt mine i to år og har godt fornøyd brukt dem til all slags musikk. Bass har de uansett nok av.

Lenke til kommentar

Ikke for å kuppe tråden din eller noe, men jeg er på leting etter hodetelefoner som har en god bassgjengivelse jeg også. Men jeg vil gjerne ikke ha propper...

Har lett litt på nettet, og funnet noen som kanskje kan være OK til ca 2k. Tenkte å stikke innom en hifi-sjappe i sentrum (bergen) de nærmeste dagene og få testet noen der. Kommer tilbake med hva jeg fant ut her, etterpå.

 

Og sånn ellers: *mine innlegg* ^^

Lenke til kommentar

Mobile bassforsterkere er kanskje noe å tenke på om man vil spare litt penger på headset.

Har hørt at det skal gi lyden en skikkelig boost.

Men det er vel litt stress å drasse med seg en ekstra sak.

Selv om de er små.

 

Sånn som dette:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=445544

 

Vet ikke hvor bra kvalitet det er på akuratt det produktet da men.

 

 

Men om man har tenkt bruke headsettet mest foran Pc-en kan man jo kjøpe bassforsterkere som ikke er bærbare også, altså litt større saker, og det er vel da man får ekstrem lyd.

Sikkert mye dyre saker der ute. Å heller investere i et godt headset holder vel i massevis.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Hadde endra posten og lagt til en link, du rakk sikkert ikke å se det. :p

 

Hvis du mente de større sakene jeg snakka om skal jeg se om jeg finner noe.

Vet ikke om det jeg linka til er en bassforsterker, kanskje mer en allround forsterker. Men det finnes jo bassforsterkere i den størrelsen også.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...