Gå til innhold

Julepresang. Mini-PC med "jentedesign"


Anbefalte innlegg

Hun ønsker seg denne lille bærbare fra HP

 

Det er denne fargen og designen som fenget.

 

Men hva med selve maskinen ? For at det skal være aktuelt må maskinen ha Windows 7. Både XP og Vista skal være tyngre enn nye Windows 7. Noe som er greit når disse mini-bærbare har relativt svake prosessorer.

 

HP kom dårlig ut i en undersøkelse om problemer med bærbare. Men er de kranglete på garantisaker ? Har opplevd problemer med andre bærbare. Og erfaringene er delte.

 

Selve maskinen skal være nr.2 maskin. Kommer til å ha stasjonær maskin hjemme.

 

 

Foreslå gjerne andre maskiner. Ser for meg 3.500 som en limit. Men viktig at maskinen har "jente"-design :thumbup:

 

Om det er mulig å kjøpe ekstrautstyr/ekstra batteri fra dealextreme er det ingen ulempe ;)

 

Hun ønsker seg denne lille bærbare fra HP

 

Det er denne fargen og designen som fenget.

 

Men hva med selve maskinen ? For at det skal være aktuelt må maskinen ha Windows 7. Både XP og Vista skal være tyngre enn nye Windows 7. Noe som er greit når disse mini-bærbare har relativt svake prosessorer.

 

HP kom dårlig ut i en undersøkelse om problemer med bærbare. Men er de kranglete på garantisaker ? Har opplevd problemer med andre bærbare. Og erfaringene er delte.

 

Selve maskinen skal være nr.2 maskin. Kommer til å ha stasjonær maskin hjemme.

 

 

Foreslå gjerne andre maskiner. Ser for meg 3.500 som en limit. Men viktig at maskinen har "jente"-design :thumbup:

 

Om det er mulig å kjøpe ekstrautstyr/ekstra batteri fra dealextreme er det ingen ulempe ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal du gå for en med bedre specs, så er dette uten tvil den beste, iht. pris, specs og desig.

 

Lykke til med kjøp ;)

 

Takk for flotte forslag :yes:

 

De første hadde ikke Windows 7, eller gratis oppgradering.

 

Multicom sin PC hadde gode specs. Bl.a 2 GB minne, 6 cellers batteri og HDMI utgang. Men den er ikke på lager. Vil ikke bestille noe som ikke kommer til jul.. :cry:

 

Kanskje jeg bør ringe til Multicom :hmm: og spørre dem om de vet når den kommer.

Lenke til kommentar
Både XP og Vista skal være tyngre enn nye Windows 7.

 

:ermm:

 

Jepp, 7 viser seg å være lettere enn XP.. :p

Ikkje nødvendigvis på ein litt svak PC

 

Er det prosessor / minne eller andre ting som er utslagsgivende ?

 

Ser linken til HP-maskinen ikke virker lenger. Her er den http://www.siba.no/Products/Product.aspx?id=3100026

Endret av GolfRolf
Lenke til kommentar
Nice, får håpe madammen blir fornøyd :p

 

Mens jeg ventet på at Multicom skulle oppdatere beholdningsoversikten på nettbutikken fant jeg denne : http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=166310

 

2795 for samme maskin. Men uten "ion". 600 kr ekstra for ion. Er det verdt de ekstra kronene ?

 

Ellers er "madammen" riktig :thumbs: uttrykk her i Bergen :grin:

Endret av GolfRolf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...