Yavel Skrevet 2. desember 2009 Skrevet 2. desember 2009 leitet egentlig etter den posten der en fyr klager på at politiet i Norge ikke har bedre biler, her ser vi grunnen. krasj
Pluggen Skrevet 2. desember 2009 Skrevet 2. desember 2009 Kan ikke helt se hva dette har med tittelen å gjøre, men kanksje du kan komme med noe mer info?
Jurist Skrevet 2. desember 2009 Skrevet 2. desember 2009 leitet egentlig etter den posten der en fyr klager på at politiet i Norge ikke har bedre biler, her ser vi grunnen. krasj Det er én ting at du har dysleksi, men her er det faktisk ikke mulig å forstå hva i all verden du prøver å komme frem til.
BECMST Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 les linken å legg sammen to å to, så burde alle skjønne det. Å dyselksi-feil finner jeg ikke, så da har jeg det vel jeg å. Jeg skjønte det nå i allefall
Jurist Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 les linken å legg sammen to å to, så burde alle skjønne det. Å dyselksi-feil finner jeg ikke, så da har jeg det vel jeg å. Jeg skjønte det nå i allefall Jeg vet ikke om du har dysleksi, men du begår i alle fall mange grammatiske feil når du skriver. Årsaken til at jeg nevnte dysleksi i forrige kommentar, er at trådstarter har omtalt sin egen dysleksi i signaturen sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå