Gå til innhold

Hvilke telefoner kan bruke spotify offline?

magnkra

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er på utikk etter en mobiltelefon som kan bruke spotify offline i julegave til min kjæreste. Hadde vært supert om noen som har peiling kunne listet opp alle utgitte mobiltelefoner som kan bruke spotiy offline, og kanskje fortelle litt om fremtidige telefoner som kan bruke dette dersom de skiller seg fra de andre mht. Operativsystem/merke

på forhånd takk for alle svar:)

Endret av mkb88
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sikkert 100 forskjellige telefoner vist man tar med kommende telefoner som har OS som kan bruke spotify.. Tviler på at det er så mange som har bry til og liste opp alle for deg.. Vist du heller forteller hva du ønsker at telefon skal innholde, så kan vi hjelpe med og finne en som passer..

Skrevet
Det er sikkert 100 forskjellige telefoner vist man tar med kommende telefoner som har OS som kan bruke spotify.. Tviler på at det er så mange som har bry til og liste opp alle for deg.. Vist du heller forteller hva du ønsker at telefon skal innholde, så kan vi hjelpe med og finne en som passer..

Oki, flott!

Trenger følgende:

Mulighet for bruk av spotify offline

Wi-Fi

Trykkeskjerm

Kamera

Er vel røft sett det dama har bruk for kanskje, og et greit batteri.

Skrevet (endret)

Nokia, Samsung og Sony Ericsson har Symbian ja. Men Nokia har også en telefon med Maemo 5. Samsung har telefoner med eget OS og med Windows Mobile (Edit: og Android). Sony Ericsson har ogsp telefoner med Windows mobile.

Så det er feil at de bare har Symbian.

Endret av program
Skrevet

Oki, flott!

Trenger følgende:

Mulighet for bruk av spotify offline

Wi-Fi

Trykkeskjerm

Kamera

Er vel røft sett det dama har bruk for kanskje, og et greit batteri.

ahaa.. Det stor spørsmålet er jo pris da? og kanskje størrelsen?

https://prisguiden.no/produkt/109711 SAMSUNG OMNIA HD 3,7" skjerm, wifi, spotify støtte(symbian), 8megapixel kamera og filmer i høy kvalitet(oppløsning. Pris circa 5800,-

https://prisguiden.no/produkt/111269 SONY ERICSSON SATIO 3,5" skjerm, wifi, spotify støtte(symbian), 12megapixel kamera og er blitt kåret til årets kameratelefon flere steder. pris circa 4500,-

Ikke så lett og finne en touchscreen mobil med rimelig bra kamera som ikke er så stor. Men Nokia n97 mini er ett alternativ:

https://prisguiden.no/produkt/113319

3.2" skjerm, wifi, symbian, støtte for spotify, 5mpixel kamera og filmer i grei kvalitet. I forhold til de to andre har den ett fysisk QWERTY tasteratur.

Noen av de tre som er aktuelle?

Skrevet (endret)

Hmm, burde kanskje sagt noe om pris... Legger meg på 4000,-

Størrelsen på tlf har ikke noe og si da den blir liggende i veske.

Kamera behøver ikke være så fantastisk bra at det gjør noe. Bare greit.

Må forresten ha knapper (ikke fult qwerty tastatur) bare vanlige siffer/bokstaver.

Det viktigste var visst touchscreen og spotify, og at den ser litt "fin" ut :p Men er bare å komme med forslag enten du mener den er stygg eller pen. Det får fruen avgjøre:p.Jo også må den har knapper (ikke fult tastatur) bare vanlige knapper ;)

Endret av mkb88
Skrevet

For å hjøre det enkelt: Den eneste jeg kan komme frem til selv er Sony Ericsson Aino da den har det jeg trenger, men ikke helt sikker på om jeg kan ha spotify på den.. går det? Noen andre alternativer?

Skrevet
Det var nok litt dumt å foreslå de. For begge bruker egne OS (ikke store smart-OS som WM e.l.). Dermed vil det nok ikke virke.

Ok, hmm, da vet jeg jaggu ikke om det er noen alternativer til 4000,-. Da vil vel kanskje SE Satio være nest beste løsning kanskje?

Skrevet

Vet ikke om det finnes noen telefoner med kravene touch, fysisk talltastatur og Symbian eller Android OS.

Klarer hun seg uten talltastaturet vil jeg absolutt anbefale HTC Hero. Den er glimrende til Spotify. Ligger fra ca 3800 kr nå.

Skrevet
Vet ikke om det finnes noen telefoner med kravene touch, fysisk talltastatur og Symbian eller Android OS.

Klarer hun seg uten talltastaturet vil jeg absolutt anbefale HTC Hero. Den er glimrende til Spotify. Ligger fra ca 3800 kr nå.

Må desverre ha tastatur gitt:/

Skrevet

Du kan ikke kjøpe Hero fordi den ikke har fysisk tastatur, men Satio kan du kjøpe? Hmm, logikken er på full fart fremover ser jeg.

Jeg kommer ikke på noen kombinasjon i farta med fysisk tastatur, touchskjerm og Symbian/WM e.l. hvis det ikke kan være full qwerty.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...