Gå til innhold

Bærbar PC til 6-7000kr?


Gnotten

Anbefalte innlegg

Hva jeg har sett meg ut:

- Intel Core 2 Duo T6600. (Altså ønsker jeg å gi "det mer" enn T4200/T4300, med mindre noen mener det absolutt ikke er verdt det?)

- 4 Gb ram. (Men noen RAM er vel raskere enn andre...)

- Helst da NVidia GeForce GT 240M eller bedre grafikkort. (Selv om det strengt tatt ikke er nødvendig med supert gpu. Ser mye på film fra PC til TV, men ellers ikke noe særlig grafisk. Mulig jeg kommer til å spille Starcraft 2 når det kommer dog.)

- 15,3"/15,6" skjerm blir perfekt for meg.

- God byggekvalitet mm.

- Windows 7.

- Som nevnt, mye for pengene. (Rimelighet er svært bra.)

 

Tenkte å bruke 6-7000kr på PCen. Jeg har sett på denne Aceren. Uten tvil bra, men spørsmålet er om det er noe bedre alternativ der ute? Acer er vel ikke topp på byggekvalitet mm. (Sitter og skriver på en nå.) Jeg bruker pc svært ofte, så jeg må være sikker på å gjøre et så godt som mulig kjøp her.

 

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
for 7 lapper er det noe av det med mest bang for the buck

Kjenner du til alternativer? Noen kunnskap om byggekvaliteten til Acer maskinen?

 

Hvis du mener man får mye mer for pengene med å bevege seg litt opp i pris, så er jeg åpen for det også. Men gir ikke over 7.000 bare for å bruke penger. Måtte jo være i tilfellet man får mye mer for pengene. i7 prosessorene skal være svært kjappe, men da snakker man vel også om et par tusenlapper til. Som nevnt, vil jeg jo ha mye for pengene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...