Gå til innhold

Hvorfor ødela dere prisguiden?


siNch

Anbefalte innlegg

Den gamle er fortsatt bedre. Raskere og bedre oversikt på søkealternativene. :)

 

http://www.nettavisen.no/it/article2801375.ece

 

Det er en artikkel angående en konkurrerende prissak, men prisguide.no er også kommentert der. Legg spesielt merke til 'i alle fall den gamle versjonen'.

 

"...men ikke alle

Tron Atle Løvik i Multicom sier til Nettavisen at de ikke kommer til å følge etter.

 

- Kelkoo er dyre, men vi har ingen planer om å trekke oss. Prisguiden til Hardware [prisguide.no, red.anm.] er mye bedre, i alle fall den gamle versjonen. Butikker som Komplett og MPX kan stå utenfor, fordi de har mange kunder uansett. De mister nok noe salg, men kan ta det inn på høyere avanse siden det ikke blir like lett å sjekke prisene."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker ikke den nye jeg heller, men jeg er imot dei som "angriper" den totalt. Blir bedre den også, trenger jo bare litt tid, å til det bruker du jo bare den gamle. Sjølve prinsippe med den nye er jo bra.

 

 

Støtter fult og heilt alle flotte folk som drifter forumet. Dåkk gjer ein utruligt god jobb!!!!!

Lenke til kommentar
...

 

Det er ikke annet å gjøre enn å jobbe med for å gjøre dere fornøyde, den skal i hvert fall ikke bli dårligere enn hva som var i versjon 1.1.

Da kan dere overhodet ikke tviholde på det grusomme designet i v2. Skulle vært Darwin Awards til webdesign..

Endret av Svedge
Lenke til kommentar

Er det bare meg som ikke får til å legge varer til i handleliste, verken i ny eller gammel prisguide?

 

Edit: Fikk det til nå. Rart. Ville ikke fungere i det hele tatt i går. Ser fortsatt ikke at det fungerer i v1.1 :wallbash:

Endret av SpecR
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...