Gå til innhold

skal bli muskell bunt:P


Anbefalte innlegg

Hei, er ein gut som har veldig lyst til og få fine musklar på ein rask og sunn måte.

Eg er ganske så tett bygt, så trur eg har eit bra utgangs punkt for og få ein fin og muskelløs kropp. Er bare 15 år så må ha trenings metodar som funker for min alder.

 

Er sinsygt tent for og få ein deilig kropp, men da trenger eg hjelp frå folk som kan dette, så vil noen vere så snille og gi noen bra tips? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal bli muskelbunt? Fikk litt lattis her.

 

Du tar deg i et stort prosjekt som fører til mange tårer og mange gode tider med smerte. Ikke bare må du kutte ut snop, brus, alkahol og ferdigmat, men du må gi alt respekt til bodybuilding.

 

Når jeg begynte med styrketrening så trodde jeg det var bare å gå til treningsstudio 3 ganger i uken, spise søppel og tro jeg lå på meg 10kg hver månde. Men det funket ikke slik. Jeg måtte endre på alt, jeg kunne ikke lengre drikke cola hver dag og spise kviklunsj som jeg pleide å gjøre. Nå har jeg holdt meg vekke fra snop i noen månder og brus er for lengst kuttet vekk.

 

For å få en fin kropp må du jobbe med kostholdet, og du bør også fine et bra treningssprogtram med masse baseøvelser.

Endret av Pijus
Lenke til kommentar

Bullshit.

 

Einaste forskjellen er at dersom du vil ta deg ein sjokoladebit eller eit glass brus så må du redusere inntaket av noko anna. Ingen grunn til å gjere som Pijus og kutte ut alt av godteri, som med alt anna så må du tenke doseringer, ingenting er skadeleg i moderate mengder (moderat mengde varierar sjølvsagt frå stoff til stoff).

 

Å bli "muskelbunt" er alt etter kva du gjer det til, men det krever tid og innstatsvilje.

Lenke til kommentar

En sjokolade bit kan føre til flere sjokoladebiter, det er jo det jeg tenker på. Og sjokolade og snop er ikke gunstig når du har som mål å bli en muskelbunt med %4 fettprosent.

 

Jeg synes det var mye bedre å bare kutte ut alt, hvis du ser på ungdommer idag så går jo de på snop og pizza på det meste. Mange i klassen min stikker jo ned på butikken i friminuttene og kjøper cola og en sjokolade, og etter skolen stikker de ned på mc donalds. Dette har blitt en dårlig vane, fordi de gjør jo det nesten hver eneste dag.

 

Forventer ikke og se ut som herkules på ein nåne x'D

Det kommer til å ta litt lenge tid enn det dessverre, kanskje 4-6år?

Endret av Pijus
Lenke til kommentar

Synes du er litt demotiverende her Pijus, virker nesten som du er i et dårlig humør, uten at jeg skal uttale meg om akkurat dét. Kanskje du heller burde oppmuntre fyren?:)

 

Om du vil se ut og være like sterk som den historiske eller disney-skapte Herkules fra Aten vil du kanskje bruke 4-6 år om ikke langt lengre tid. Men det tar ikke lang tid før du merker at holdningen blir bedre, du får litt strammere muskler, du føler deg bedre, og ting går fremover så lenge du har tolmodighet med deg selv.

 

Er ingen muskelbunt selv og håper ikke jeg gir noe bilde av det, men jeg er i alle fall større nå enn jeg var før jeg begynte med treningen, og er i grunn ganske fornøyd med hva jeg har utrettet. Få fart på kostholdet som Pijus sier, men du trenger ikke bli helt nazi heller. I bunn og grunn handler alt om totalt antall kalorier, treningsmengde, god teknikk og søvn. Selv sliter jeg med søvnen og kaloriene, men det er noe jeg jobber kontinuerlig med å fikse på. Det samme gjelder teknikken. Det er dødsviktig, og du kommer aldri til å få den HELT perfekt. Pass på at den er så god som overhode mulig, og prioritér det fremfor alt annet.

 

Ellers er det bare å lese litt rundt, står masse her på forumet, bare synd at alt må gjentas hver gang det kommer en ny til forumet. Les og så spør :)

Endret av Sitronsaft
Lenke til kommentar
ja men faen da...

 

ikek ta det ordrett da:P

det eg mener med muskel bunt er f.eks som rune på paradis hotel :p

 

 

http://marteifarta.blogg.no/images/347178-...393851-n400.jpg

 

 

Hehe. Alle ser bedre ut når de er smurt inn med olje, fotografert i et mørkt rom, ikke spist eller drukket noe lenge før photo shooten og i tillegg photoshoppet litt etterpå.

 

En mer korrekt beskrivelse på Rune hadde vært slank med litt muskler.

 

Du kan oppnå den kroppsformen med å trene et par ganger i uke, og spise sundt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...