tnex Skrevet 29. november 2009 Skrevet 29. november 2009 Hei, jeg vil kjøre med 100% speed på cpu vifta, kan ikke finne noen ting i bios hvor det står noe om det, har Hovedkort: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=418701 Kjøler: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=456730 Noen som vet om det er mulig å laste ned et enkelt programm som virkelig funker på detta her?
atlef Skrevet 29. november 2009 Skrevet 29. november 2009 SpeedFan kan styre viftene dine hvis vifte/hk/chipset tillater dette. atlef.
War Skrevet 29. november 2009 Skrevet 29. november 2009 På mitt hovedkort er det ikke en egen post som heter cpu-fan. Men under temp finner jeg en "øk rpm etter temp" og disabler jeg den så er det 100% 24/7 Hvor har du lett? ( Jeg har ikke samme hovedkort)
XfiX Skrevet 29. november 2009 Skrevet 29. november 2009 Jeg bruker speed fan det er lett å bruke og du kan se tempraturen uten og gå bios
ols Skrevet 29. november 2009 Skrevet 29. november 2009 Full speed? Kanke du bare koble den rett på strømforsyningen?
Syar-2003 Skrevet 29. november 2009 Skrevet 29. november 2009 (endret) Gå til power - hardware monitor i cmos setup (bios) CPU Fan Speed [xxxxRPM] or [ignored] / [N/A] The onboard hardware monitor automatically detects and displays the CPU fan speed in rotations per minute (RPM). If the fan is not connected to the motherboard, the field shows [N/A]. CPU Q-Fan Control [Disabled] Allows you to enable or disable the CPU Q-fan control feature. Configuration options: [Disabled] [Enabled] The following item appears only when you enable the CPU Q-Fan Control item. CPU Fan Profile [standard] Allows you to set the appropriate performance level of the ASUS Q-Fan. When set to [standard], the CPU fan automatically adjusts depending on the CPU temperature. Set this item to [silent] to minimize fan speed for quiet CPU fan operation, or [Turbo] to achieve maximum CPU fan speed. Configuration options: [standard] [silent] [Turbo] CPU Q-Fan control [Enabled] + CPU Fan Profile [Turbo] Vil gi deg full cpu fan speed . Samme vil vel CPU Q-Fan Control [Disabled] gjøre Endret 29. november 2009 av syar2003
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå