eXa Skrevet 28. november 2009 Skrevet 28. november 2009 (endret) *frustrert* Jeg kan ikke spille mw2 fordi spillet fryser ingame og jeg må rettogslett kutte strømmen til maskinen. Jeg vet ikke om det er relatert men bildet fryser 10-15s i det første meny bildet når jeg starter spillet, det kan jeg leve med tho... Ingame så fryser mw2 på 2 forskjellige måter. En der skjermen blir svart og musikken fortsetter i 5s ish så henger lyden seg og. Eller så låser allt seg momentant med ett brunt bilde. Det kan fryse på første bane eller 3-4 bane, det er ikke noen sammenheng med når det fryser. spiller ikke none rolle hvilken bare jeg er på f.eks. Jeg har goooglet litt og funni diverse feil med tips på å fikse dem men ingenting hjelper. f.eks: http://www.gamingnewslink.com/2009/11/10/f...stall-problems/ Jeg kjøpte spillet på dvd og har innstallert fra den Jeg har prøvd(ikke nødvendigvis i den rekkefølgen; 1. Reinnstallere fra dvd - Hjalp ikke 2. Laste ned fra steam og innstallere derfra - Hjalp ikke 3. Endre desktop resolution til 1024x768 32bit - Hjalp ikke 4. Disable steam community ingame - Hjalp ikke 5. Kjørt DXSETUP i mw2 mappa - Hjalp ikke 6. Lastet ned ny directX - hadde nyeste så hjalp ikke 7. Verify game cache - kjørt mange ganger og den fullfører uten feil 8. klokke ned cpu (alle andre spill er stabile tho) - Hjalp ikke 9. Legge inn ny skjermkort driver - Hjalp ikke 10.Disable specular map - hjalp ikke 11.Prøvd "optimal audio and video" - Hjalp ikke Maskin: Msi P35 platinum E5200 @ 3538 Ati 3870 4x 2GB G.skill F2-8800CL5Q-8GBPI (1100mhz 5.5.5.15) @ 1080 Raptor 74GB-ADFD os disk Samsung HD321KJ lagring (der steam/mw2 ligger) Windows 7 build 7100 Det er jo litt vansklig å finne ut nøyaktig hva som feiler siden maskinen fryser og jeg må kutte strømmer, så får jo ikke sett noen feilmeldinger. FU** YOU IW and your Modern Warfail!!! Edit: Er multiplayer ofc... har ikke testen singelplayer enda. Endret 28. november 2009 av eXa
Stoffer86 Skrevet 28. november 2009 Skrevet 28. november 2009 Test singel player og se hvordan det fungerer?
eXa Skrevet 28. november 2009 Forfatter Skrevet 28. november 2009 (endret) jo må vel det... -.- Endret 28. november 2009 av eXa
eXa Skrevet 28. november 2009 Forfatter Skrevet 28. november 2009 Fikk spillt nesten 1 time i singleplayer, begynnte å tro at det var bare multiplayer som var bugget... men nei, samme skjedde i singelplayer.
sib Skrevet 29. november 2009 Skrevet 29. november 2009 Jeg har noe av samme problemet, bare at for meg skjer det bare en gang i blant. Får det kanskje en gang annenhver time eller noe i den duren. Har ikke funnet noen løsning. Mildt sagt veldig irriterende, og jeg har ikke funnet en skit om det på google.
eXa Skrevet 29. november 2009 Forfatter Skrevet 29. november 2009 Ok dette var jo litt flaut. Hadde visst en liten overklokk på skjermkortet. satte til standard hastighet og nå har jeg spillt i flere timer.
Stoffer86 Skrevet 29. november 2009 Skrevet 29. november 2009 Kan nok være at skjermkortet blir litt vel varmt ja... Godt det ble bedre om ikke annet
eXa Skrevet 29. november 2009 Forfatter Skrevet 29. november 2009 varmt blit det ikke for det er vannkjølt. skulle hatt en volt modd bare tror jeg.
eXa Skrevet 29. november 2009 Forfatter Skrevet 29. november 2009 hmm klikka faktisk en gang nå... håper det ikke starter igjen nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå